gebe
  1. tosna

    tosna Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    çok fazla benziyo hatta aynı gibi

    Konu, 'İtirazım Var Asabiyim Ben' kısmında tosna tarafından paylaşıldı.

    sitede birşey dikkatimi çekti ir siteyle resmen ikiz kardeş gibi hee şimdi diyceksinizki site bu aynı olur tabi form sohbet nasıl olsun pek ala farklı olablirdi ama konu başlıkları herşey aynı düzen bile aynı ben sadece üyeler aynı sanmıştım ama burda herşey aynı vbence gözden geçirip temada değişiklik yapmalısınız en azından kendi yarattığınız bişi olmalı belki bana kızanlar olucak ama bu benim fikrimm 1 tane b,il e o sitede olmayıp burda olan bişi yok
     
  2. tosna

    tosna Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi
    biraz farlılıklar olsun değişik fikirler ollsunn
     
  3. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi

    zamanla arkadaşım herşey zamanla:D:Dşuanda saat gecenin 3.30'u ve biz çalışıyoruz tam tamamlanmadı ama tamamlanınca bakalım aynı fikirde olacakmısın:)fikrin için tşkler;)
     
  4. tosna

    tosna Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi

    inşallah öle düşünmem ama basamak basamak aynı tüp bebek özel bölüm bile sadece o sitede vardı adını da sölim (***** tarafından silinmiştir) yani basamak basamak aynı farklı site olsun lütfen özen gösetrin aynı olursa ne farkı olucak ben burda farklı tarz orda farklı tarz bulmalıyımki zevk alım dimi ama
     
  5. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi
    öncelikle şunu söylemeliyim arkadaşım başka site adı vermek yasak lütfen reklam kokan şeyleri bilinçli yada bilinçsiz yapmamaya özen gösterelim.artı msjında isim vermiş olduğun için silidm ve zatende kırmızı yazıyla belirttim.daha düne kadar kopyası lafınıza hoşumuza gitmesede susup saygı gösteriyorduk ama bu gün lütfen anasayfayı tam anlamıyla gezmeden kopya demeyin çünkü çok değişiklikler oldu haaa şu var o dediğin site kadın sitesi burasıda kadın sitesi içerik aynı yani kadınlara hitap eden yer.ve şnuda belirtmeliyim ki tüm forumlar bir birinin benzeridir kaldı ki iki tane kadın sitesinin benzemiş olduğu.o kopya kopya dediğiniz sitenize girdim baktım şimdi senden ricam birde sen bak karşılaştır o siteyle bu sitenin neresi kopya?ve burdaki birçok bölüm o çok adını andığınız sitede yok.bu güne kadar ok ama bu günden sonra kopya diyecekler lütfen göz muayenesi olsun :)benzer olabilir ama kopya asla deyil.


    ve şimdi ki lafım sana deyil arkadaşım asla yanlış anlama sen onlara oranla çok hoş belirtmişsin fikrini.isim vermiyorum onlar kendilerini çok iyi bilirler kopya kopya diye eleştirirken lütfen laflarınıza sahip çıkın biz yeterince eleştiriye açığız herkesin düşüncesine saygımız sonsuz ki burda bişeyler yapıyorsak sizler için yapıyoruz o yüzden eleştirirken insanları dalgaya almayın ve küçümsemeyin asıl amacınız eleştiri olsun hır çıkartmak deyil...
    tekrar söylüyorum sevgili tosna bu laflar sana deyildi eminim ki bu lafların sahibi bu başlığı asla kaçırmaz gelip okur:)

    sana saygılar arkadaşım;)

     
  6. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.367
    Beğenilen Mesajlar:
    960
    Ödül Puanları:
    113
    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi

    Aslında siz renk olayına takmış durumdasınız, bu rengi ben düşündüm yani düşündüm ki pempe ve tonları kadını yansıtır :) Ha başlıklar demişsiniz, yani kadın formuna koyabileceğiniz şeyler üç aşağı beş yukarı aynıdır, şu anda başlıklarda düzenlenmiş durumda, illa renk diyorsanız bizde yeşil ve tonları yaparız problem değil :)
     
  7. melisanur

    melisanur Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    143
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi
    Ben aynı fikirde değilim forum siteleri genelde birbirine çok benzer zaten bahsettiğiniz siteye benzemiş olmasıda bence burdan geliyor kopya olayı olduğunu zannetmiyorum.Benim hoşuma gitti alışmış olduğumuz üslup ve m.c nin de dediği gibi bi kadın sitesine pembe renk yakışıyor
     
  8. kuzum

    kuzum Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi

    Site renginin kesinlikle değişmesi lazım, ana sayfada hala fal büyü kelimeleri geçiyor. Forum siteleri birbirine zaten benzer o yüzden kaygınız olmasın. Site saatinde bir yanlışlık var galiba, yoksa yanlışlık bendemi.Sayfalar geç açılıyor önceden daha da ağırdı şimdi nispeten daha iyi. Cervap yaz, alıntı vs dün daha güzeldi. Çiçekleri geri istiyorum.:mad:
     
  9. ÇİÇEĞİM

    ÇİÇEĞİM Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    308
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi

    Valla aynısımı değilmi beni hiç ilgilendirmiyor.Aynısı olsa bile bir sakıncasımı var anlayamadım.Konuşmuş olmak için lonuşuluyor sanırım.Ben halimden çok memnunum.
     
  10. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi

    evet site rengi değişecek onun çalışmaları içersindeyiz araştırma yapıyoruz en güzel rengi bulup sizler için parası neyse ödeyip getirecez kopya deyil yani satın alma olacak:D:Darkadaşlar bizlerde bu renkten memnun deyiliz ama araştırma yaparak bulduğumuz renklerden en güzelini seçecez emin olun;)artı bende bu butonları beyenmedim :D az bekleyin en güzelini yapıp sizlerin beyenisine sunacaz emin olun;)
     
  11. ChaRacTeR

    ChaRacTeR Forum Okuru

    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi

    gayet güzel olmuş bu renk;)
     
  12. canan

    canan Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    58
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi

    ayyy bunlara uzulmeyın ya ıstemeyen kendı bılır ren dıyosanız ucuk mavı tukuaz.....nebılımdolu renk var ama harıkasınız ellerınıze saglık
     
  13. azem

    azem Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    126
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Daglarda
    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi

    Sitede biraz agırlık mevcut, bunun haricinde de daha önce sitede mod olarak çalışmış kişilere bence zamanla yer verilmeliki site içinde dgişikliklere yardımcı olunabilsin
     
  14. tosna

    tosna Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi

    laf olsun diye konuşmuyorum bu lasım bunu yazan arkadaşa gerçekten aynıydı hiç bi değişiklik yoktu tabişki aynı formlar olur kadın sitesi ama akıl akıldan üstündür değişik bişiler mutlaka olmalı dedim ve ***** hanımda bunu gayet ii anladı evet değişiklik var şimdi ben sadece eleştirdim tartışma yada hırgür çıkarmadım lütfen benim yazılarım tammen site yönetimineydi istemeyen gelmez ben memnunum gibi cvplerı kayde almıyorum üyeler tarafından bu arad ellerinize emğinize sağlık değişiklik konusunda
     
  15. ChaRacTeR

    ChaRacTeR Forum Okuru

    Ce: çok fazla benziyo hatta aynı gibi

    zaten öyle yapılıyor azem..burda herkes daha önceden başka sitelerde modluk,adminlik ,vs tecrubesi olan insanlar..
    Hiç endişen olmasın bu konuda;)
     
çok fazla benziyo hatta aynı gibi konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. topuklularda son moda fazla abartmışlar gibi :)

    topuklularda son moda fazla abartmışlar gibi :)

    Merhabalar degerli misafirimiz, sitemizde toplu bir temizlik yapmak zorunda kaldik. Su anda gormek istediginiz konuyu maalesef sizlere sunamiyoruz. ilgili sayfamizin google siralamalarindan dusmesi icin gerekli algoritmik degerleri sitemize verdik. Verdigimiz rahatsizlik icin sizlerden ozur dileriz. Dilerseniz yukaridan sitemizin logosuna tiklayarak anasayfamiza gidebilir, Ya da ust sag...
  2. Çok fazla meyve sanıldığının aksine kilo aldırıyor

    Çok fazla meyve sanıldığının aksine kilo aldırıyor

    kiraz kilo aldırırmı muz kilo aldırırmı meyve muz yaparmı meyve yaparmı Yaz aylarında çeşit çeşit, birbirinden lezzetli meyveler sofralara geliyor. Tadları, renkleriyle fazlasıyla iştah açıcı yaz meyveleri göründükleri kadar masum değil. İhtiyaçtan fazla tüketilmesi kilo aldırıyor. Meyvelerle ilgili yapılan bir başka yanlış da sadece bunlarla beslenerek kilo vermeye çalışmak. Bu tek...
  3. Çok hoş TakıLar ( FazLa hoşLar..)

    Çok hoş TakıLar ( FazLa hoşLar..)

    BayıLdım bunLara yaaa :dil:
  4. Çocuğunuz aynı sizin gibi mi olsun

    Çocuğunuz aynı sizin gibi mi olsun

    "Hiçbir çocuk, gözleriyle uygulamasını görmediği bir şeyi, söyleniyor diye yapmaz." Örnrk olmalıyız...Tabiki iyi örnek :) Anne babaların hiç unutmamaları gereken hususlardan biri çocukları tarafından örnek alınmalarıdır. Anne babalar, kendileri adına daha iyi ve olgun olma uğraşını hiç bırakmadan devam ettirdikleri gibi, bu çabaları aynı zamanda öncelikli olarak, çocukları ve...

Sayfayı Paylaş