gebe
  1. M.e.l.t.e.m

    M.e.l.t.e.m Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    3

    Hamilemiyimm

    Konu, 'Gebelik belirtileri' kısmında M.e.l.t.e.m tarafından paylaşıldı.

    11 aylık evliyim hic korunmadigimiz halde hamile kalamadim ve bu ay adetim 6 gun gecikti umitlenmek istemiyorum ama merakta ediyorumm belim cok agriyo karnimin sol tarafina sanki bi bicak sapliyorlar gibi oluyor ve ayaklarim cok usuyooo kizlar yardim edin deneyimlerinizi paylasin lutfen :(
     
  2. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.628
    Beğenilen Mesajlar:
    1.524
    Ödül Puanları:
    113
    Merhaba 6 günlük bir gecikme söz konusu test yapmanızda fayda var..
     
    M.e.l.t.e.m bunu beğendi.
  3. isimbulamiyorum

    isimbulamiyorum Forum Okuru

    inş hamilesindir :hamileyim:bence kan testi yaptır idrarda hemen çıkmıyor . adet düzensizliğin yoksa gebe olabilirsin
     
    M.e.l.t.e.m bunu beğendi.
  4. M.e.l.t.e.m

    M.e.l.t.e.m Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    Adetim cok duzenliydi evliligimin ilk aylari bi kac gunluk gecikmeler oldu sonratekrarda duzene girdi uzun bi
     
  5. M.e.l.t.e.m

    M.e.l.t.e.m Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    Suredir ilk defa gecikti ama sancım oluyo arada testten korkuyrm kotucikar sonuc die
     
  6. M.e.l.t.e.m

    M.e.l.t.e.m Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    Sanci normalmidir sonuc olarak ben olmiyacagini dusunuyrdum kilodan dolayi 11 ay sonra boyle bi durum
     
  7. isimbulamiyorum

    isimbulamiyorum Forum Okuru

    her gecikme gebeliğe yorulmaz tabikii ama korunmasız bir ilişki ise düzenli adet gecikmiş ise neden olmasın ki gebelik ? testten korkma gerçekleri öğren. idrar hemen sonuç vermiyor. kan en hızlı ve güveniliri. adet gecikmesinden dolayı sancı olur fakat gebelik belirtisi de kramp sancı olur. ne desek boş. biraz daha bekle istersen öyle git.
     
    M.e.l.t.e.m bunu beğendi.
  8. M.e.l.t.e.m

    M.e.l.t.e.m Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    O kramp oluyorzaten ama yani sira adetsancisina benzersanci var ve ic camasirim islaniyor surekli jel gbi bisey yok yani
     
  9. M.e.l.t.e.m

    M.e.l.t.e.m Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    Şimdi idrar testi yaptim ve tek çizgi çıktı :(
     
  10. M.e.l.t.e.m

    M.e.l.t.e.m Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    3
  11. M.e.l.t.e.m

    M.e.l.t.e.m Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    Darisi tum isteyenlerin basinaa:)
     
    isimbulamiyorum bunu beğendi.
  12. isimbulamiyorum

    isimbulamiyorum Forum Okuru

    süper sağlıkla kucağına al inşallah darısı bize:ohh:
     
    BEYZA21 bunu beğendi.
  13. M.e.l.t.e.m

    M.e.l.t.e.m Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    3
Hamilemiyimm konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. acaba hamilemiyimmm

    acaba hamilemiyimmm

    adetime 2 gün var test yapsam çıkarmı adetime 3 gün var test yapsam çıkarmı hamile kaldıktan kaç sonra mide bulanır adet kaç gecince yapılır merhaba arkadaşlar bişe öğrenmek istiyodum acaba hamileysem 10 günlükken eczanede test alsam yapsam çıkarmı çok merak ediyorum adetime daha var ve 10 günlükken belirtiler başlarmı acaba yadım edin kızlar lütfenn :)
  2. hamilemiyimmm...:(((

    hamilemiyimmm...:(((

    adetim 11 gün gecikti beta hcg testi yaptırdım 0.70 çıktı hamile miyim....:(((
  3. Hamilemiyimm

    Hamilemiyimm

    Merhaba En son şubat 17 de regl oldum hamilelik belirtileri taşıyorum ama 3 kez evde test yaptım sonuç negatif çıktı doktora gitmeyede cesaret edemiyorum hamile olabilirmiyim testde negatif çıksa bile
  4. hamilemiyimm:((

    hamilemiyimm:((

    Merhaba kocaman düzenli olarak her hafta ilişkiye giriyoruz ama ben daha henüz çocuk düşünmüyorum 5aylik evliyim. iki aydır da adet görüyorum ama sağ yumurta liginin üst tarafında bir şey kipirdiyor kalp atışı gibi şeyler hissediyorum mide bulantısı hiç yok .görüşlere hassasiyet DE yok adet dönemi dışında ve haziran 7 de olduğum adetin kan pıhtılaşma çok geliyordu temmuz 7 adetim de böyle şey...
  5. hamilemiyimm

    hamilemiyimm

    Selam arkadaslar ben araniza yeni katildim :) ben 1 senelik evliyim 8 aydir cocuk dusunuyorum psikolojik olarakta artik belirtileri hamilelige yormaktan gectim ...adetim 4 gun gecikti yarin 5 gune giriyorum 15 gundur goguslerimde hassaslik var dokunamiyorum bile kasigimin sag ve sol tarafina birsey batiyor ve adet sancisi gibi sanci cekiyorum kuru bir bulantimda var su anda halen daha acaba...

Sayfayı Paylaş