gebe
  1. meryem214434

    meryem214434 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ist

    Park yatak mı, mobilya mı?

    Konu, 'Gebelik' kısmında meryem214434 tarafından paylaşıldı.

    en iyi park yatak park yatak kullananlar tavsiye mı karyola mı Arkadaşlar bebişim için nasıl yatak alacağıma karar veremedim bir türlü.Park yatak kullanan var mı?Tavsiye ve tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim.:bebeğim:bebisim
     
  2. CaRiZmA

    CaRiZmA Vip Melek Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.487
    Beğenilen Mesajlar:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart/SIVAS
    Arkadasimin park yatagi var cok kullanisli oldugunu söylüyo, hani yatili biyere gidersen koy arabanin arkasina götür rahat rahat uyusun bebegin. ben ilk basta mobilya almayi düsünüyorum, annem park yatakta alalim ozaman diyo sonucta arada annemde kalacak bebegim en gec 1 yil snra ise geri dönüyorum.
     
  3. tatlı cadım

    tatlı cadım Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.998
    Beğenilen Mesajlar:
    70
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar bende kendı mobılyasının harıcınde almayı ıstıyorum park yatak...kullanıslı oldugunu dusunuyorum...buyuyunce oyun alanı da olur hem bebegın....
     
  4. berranur

    berranur Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.478
    Beğenilen Mesajlar:
    48
    Ödül Puanları:
    0
    evt bencede mobilya dışında park yatak yada şu annenin odasına konan port beşiklerden cibinliklii ayy süper yaw onlar bebek odasınıda genç odası almak sitemiyorum çouk büyünce zaten yeni modeller çıkmış oluyo şu hani büyüen odalar varya onlar çok güzel duruyo bebk odası şeklinde daha sonra büyütülüyo buarad park yatağı arkadaşımda çok tavsiye etti bana çok kullanışlı ve rahatmış
     
  5. eminegelin

    eminegelin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.718
    Beğenilen Mesajlar:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Duisburg/Kütahya
    evvtt internetten baktiktan sonra park yatagin ne oldugunu ögrendim :) bence evde mobilya daha iyi... park yatak, gerekirse alinabilir, yani baska bi yerde kalinacagi zaman falan....
    bende Mobilya alcam fakat bazilari büyük, bazilari kücük al diyor.. kafam karisti :)
     
  6. meryem214434

    meryem214434 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ist
    ben park yatak düşündüm ama nette biraz araştırınca ağzı gözü yamuluyormuş, bebek uyurken döndükçe gacır gucur ses çıkarıyormuş bebek uyuyamıyormuş, amerikada kullanımı yasakmış.bebek fileyle yatak aasında sıkışıp ölebidiği için falan falan falan.bunları okuyunca kafam karıştı.mobilya alırsam tek karyola alacam.oda hazırlamayacam.odasını büyüyünce yapacaz inşaallah
     
  7. yaz günesi

    yaz günesi Üye Üye

    Kayıt:
    11 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    684
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Şehir:
    ankara
    ben hep park yatak ıstıyodumama olmadı mobılya hedıye gelınce kucukte vardı zaten ama keske alsaydım dıyorum cunku sonrra oyun alanı oluyo cocugu ıcıne koy rahat rahat ısını yap obur turlu huzursuz oluyosun bıde ıstedıgın heryere goturuyorsun
     
  8. mrs m.

    mrs m. Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.954
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Ankara
    biz park yatak aldık... yatağını da visko aldık. hiç problem çıkmıyormuş. kullananların tavsiyesi üzerine onda karar kıldık. file falan yok o yüzden boğulma riski de yok. ilerleyen aylarda 8-9 aylıkken yatak en alta alınabiliyor onun da sebebi bebek ayaklanmaya başlıyor ya uykudan uyanınca düşmesin diye.

    bu işi yapan bir kadın kesinlikle mobilyayı önermedi. çünkü başına kötü olay gelmiş, bebeği beşikten düşmüş. riski var yani.
     
  9. yoncax

    yoncax Hamiş Melek

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.833
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    canım aynen katılıyorum bizde büyüyebilen tek yatak aldık oda takımı almak şart degıl,park yatakların kullanışlı olduğunu düşünmüyorum.herşeyden evvel hijyenik degil,kumaş türü malzemeden yapıldığı için antibakteriyel özelliği yok.mikrop bakteri,küf,hepsi birikir ve temizlenmesi mümkün olmaz.ben hijyen açısından bakıyorum.benim aldığım yatak(mobilya malzemesi) antibakteriyel,çocuk yarın bigün büyüdüğünde yatağı elleyip yaladığında içim rahat olacak:)
     
  10. hayşe

    hayşe Forum Okuru

    ben ikeadan karyolasını alacam yanına da dolap alacam.kararım değişmezse.çünkü doğuma 4 ay var :))
     
  11. meral_demirezen

    meral_demirezen Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    slm kıslar ben kızıma oda takımı aldım ayrıca park yatakta aldım ilk zamanlar odadan odaya koşturmak zor olur diye. zaten arkadaşımın oğlu var 3 yaşında oda park yatak kullanıyo hiç bi sorun yaşamamış.
     
  12. ^Gri Melek^

    ^Gri Melek^ Hamiş Melek Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.064
    Beğenilen Mesajlar:
    201
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    HiNDiSTaN :)
    Park yatak gunluk kullanilicak birsey degil uzun sure kullanilmasi bebek icin saglikli degilmis.Zaten 4 bir yani kapanmis durumda bebek icinde hos degil.
     
Park yatak mı, mobilya mı? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Kadınla aynı yatakta uyumamalı mı

    Kadınla aynı yatakta uyumamalı mı

    New Scientist dergisinde yayımlanan araştırmaya göre, geceyi aynı yatakta geçiren çiftlerden erkeğin uykusu alt üst oluyor ve bu durum ertesi gün akli yeteneğini zayıflatıyor. Kadın ise uykusu daha derin olduğundan, yatağı paylaştığı erkek gibi olumsuz etkilenmiyor. Araştırmada 20′li yaşlardaki çocuksuz çiftleri inceleyen Viyana Üniversitesinden Profesör Gerhard Kloesch ve arkadaşları, her...
  2. Ahşap mobilyalarınız kışa hazır mı?

    Ahşap mobilyalarınız kışa hazır mı?

    Soğuk ve yağmurlu havalar yaklaşırken evinizi özel bir bakımdan geçirmek gerekli. Özellikle ahşap mobilyaların ve doğramaların ömrünü uzatmak için yapmanız gerekenleri dikkate alın. Soğuk ve yağışlı günler yaklaşıyor ama siz daha evinizdeki ahşap yapı malzemelerinin kontrolünü yapmadınız mı? Aman dikkat! Özellikle pencereler, doğramalar, rabıtalar, dolaplar, masif ahşap veya...
  3. Park yatak kullananların yorumları?

    Park yatak kullananların yorumları?

    Merhabalar herkese.Benim bu sefer de park yataklar ilgimi çekti hanımlar.Çok fonksiyonel olması ve de her yere taşıyabilmeniz de diğer artısından.Fiyatına göre de maksimum performans gösteriyor benden söylemesi.Bir odadan diğerine taşıyabiliyorsunuz.Beşik gibi sallanabilir olması da bebeğinizin uyuturken büyük kolaylık.Ben Baby2go 84221 Park modelini kullanıyorum şuan alalı kısa bir süre...
  4. bebeğime mobilya yatak mı park yatak mı alsam?

    bebeğime mobilya yatak mı park yatak mı alsam?

    Merhaba.Bebeğim olacak ve artık odasını hazırlamaya başladık.İlk zamanlar tabiki bizim odamızda yatacak ama sonrası için mobilya yatak mı alsam park yatakmı bilemedim.Tecrübeli annelerden yardım bekliyorum..
  5. park yataklar kullanışlı mı?

    park yataklar kullanışlı mı?

    slm, park yatak almaya karar verdim fakat nasıl temzileniyor çoğu modelin yanları fileli nasıl yıkanır ben biraz bu konuda hassasım da kullanan deneyimlerini annelerin yardımlarını rica ediyorum

Sayfayı Paylaş