Serophene,klomen ve çeşitli ilaçlarla hamişlik isteyenler

Konu, 'Gebelik' kısmında *jellibon* tarafından paylaşıldı.

  1. *jellibon*

    *jellibon* New Member

    serophene kullananlar serophene ile hamile kalanlar kullanımı kullanıp hamile kalan varmı
    merhaba kızlar ben bu ay serophene die ileç kulannıcam başladık bakalım hadi hayırlısı liste yapmayı düşünüyorum ilaç yöntemiyle hamile kalmak isteyenler için. ama bana yardımcı olun çalışıyorum her daim taki edemeyebilirim başlıyorum

    :leylek listemiz :leylek


    nick ilacın adı başlama tarihi beklenen adt. tarihi

    *jellibon* serophene 23.10.2009 17.11.2009







    :hamileyim: hamişlerimizin listesi :hamileyim:
     
  2. *jellibon*

    *jellibon* New Member

    :nazar: Bismillahirrahmanirrahim :nazar:
    :leylek listemiz :leylek


    nick...........................ilac...............başlama t....................beklenen adt.tar.

    *jellibon*..........serophene..........23.10.2009..................17.11.2009







    :hamileyim: hamişlerimizin listesi :hamileyim:
     
    Son düzenleme: 23 Ekim 2009
  3. *jellibon*

    *jellibon* New Member

    arkadaşlar ben düzenleme yapamazsam yardım istiyorum lütfen listeyi düzenleyin katılmak isteyen buyursun. inşallah hamiş listemiz oluşur
     
  4. *jellibon*

    *jellibon* New Member

    ne güzel yanlızım :minik:
     
  5. zeybek

    zeybek New Member

    slm kızlar ben yeni katılıorum size inş hepimize rabbim nasip eder bebişler aminn
     
Serophene,klomen ve çeşitli ilaçlarla hamişlik isteyenler konusuna benzer içeriklerimiz
  1. Çeşitli Elbise ve Bluzlar

    [URL="http://www.meleklermekani.com/site.php"][FONT=Verdana][IMG]https://www.elfe.com.tr/public/kategoriler/99_2.jpg[/IMG][IMG]https://www.elfe.com.tr/thumber.aspx?src=public%5Curunler%5C877_1.jpg&boy=240&genislik=240[/IMG]...
  2. klomen sonrası ve hamişlik yaşayanlar

    klomenle hamilelik belirtileri klomen sonrası serophene kullanıp hamile kalanlar serophene kullanıp hamile kalan varmı klomen tedavisinden sonraki aşama klomen kullanıp sonrada migdesi bulanan varmı birde cok şiştim kızlar cok rahatsızlık verdi şişlik kasık agrım falaket belimde agrıyor ama o cok değil klomen kullanıp bunları yaşıyan varsa bana yardım etsin hamiş kalımıyım
  3. klomen

    klomen slm aranıza yeni katıldım bende klomen kullanıyorum dr a gittim yumurta var dedi ama çatlamadan falan bahsetmedi kendiliğinden çatlıyor mu
  4. klomen ve kist yırtılması

    klomen kullanımından kaynaklanan kist yırtılması amaliyatı sonrası gebelik ne zaman olmalıdır:ebebek:
  5. klomen ve çatlatma iğnesi kullananlar

    merhaba bu ikinci çatlatma iğnesi oluşum geçen ay tutmadı inşallah bu aytutar 25 ekimde çatlatma iğnesi oldum çatlamış çok şükür ama 5.gün olmak üzere acayip akıntım var normalmi acaba böle bişey yaşayan varmı aranızda yorum yaparsanız sevinirm

Sayfayı Paylaş