Kızlar bende 3 gün geciktirmek mide bulantim oluyor zaman zaman gogsum agiriyo dişlerim ağrıyor test negatif çıktı moralim bozuldu kasigimda şişkinlik hissediyorum halsizim sizce hamile miyimadete 3 gün kala hamile kalınırmı adete 2 gün kala hamile kalınırmı 3 4 gebelik testi adetime
7 aylık vajinismus kabusundan sonra korunmasız ilk ayım.adetime 3 gün var ama dizlerim kopucak gibi ağrıyor.özellikte kasıkta kısa süreli batma oluyor.birde gözlerim çok dumanlanıyor.aşırı olamasada bazen yürümeye bile halim olmuyor.aynı blirtileri yaşayanlar varmı aranızda beklemek çok kötü
![]()
Kızlar bende 3 gün geciktirmek mide bulantim oluyor zaman zaman gogsum agiriyo dişlerim ağrıyor test negatif çıktı moralim bozuldu kasigimda şişkinlik hissediyorum halsizim sizce hamile miyim
Korkuyorum ya olmazsa diye inşallah pozitif olur şimdi cevap yazdığınız gördüm mutlu oldum bı metin daha yazdım ona da bakar mısınız rica etsemVarsa gecikmeniz test yapın. Test yapmak için yeterli gecikme mevcut. Belirtiler gebelik lehine görünse de durum yanıltabilir.