Ana Sayfa
13/06/2026 06:24
  • Ana Sayfa
  • FORUM
  • Gebelik
  • Dekorasyon
  • Moda
    • Gelinlik Modelleri
    • Saç Modelleri
    • Ayakkabı Modelleri
    • Tesettür Giyim
    • Magazin
  • Örgü İşleri
    • Tunus Örgüleri
    • Derya Baykal
    • Örgü
  • Yemek Tarifleri
    • Beslenme Diyet
    • Zayıflama Egzersiz
  • Cilt Bakımı
    • Makyaj
  • Sağlık
    • Bebek Ve Çocuk
  • Bilgiler
    • Genel
    • Alışveriş
    • İslami Bilgiler
    • Ekonomi
    • Erkekler
  • Saçlarınızı çok hızlı uzatmanın yollarını biliyor musunuz ?
  • Hamilelikte şeker yüklemesi nedir nasıl yapılır işte bilinmesi gerekenler
  • Bebeklerde Gaz Sancısına Kesin Çözüm Arayanların Bilmesi Gerekenler
  • Bebeklerde Süt Alerjisi Nasıl Tedavi Edilir ?
  • Erkek Saç Renkleri Harika Karizmatik Saç Modelleri
  • Hamile Kalmayı Kolaylaştıracak Altın Öneriler
  • TV Arkası İçin İnanılmaz 3 Boyutlu Duvar Kağıtları
  • Hamilemiyim ? İlk hafta gebelik belirtileri nelerdir ?
  • Bedava İnternet Paketleri ile internete doyacaksınız
  • Soğan bal karışımı nasıl yapılır neye iyi gelir

Bir Bardak Meyve Suyu Erken Ölüm Riskinizi Arttırır

Bir Bardak Meyve Suyu Erken Ölüm Riskinizi Arttırır
Beslenme Diyet 27.05.2019 18:53 Abone Ol

Meyve suyunun zararları ile alakalı sağdan soldan youtube, facebook gibi sosyal medya araçlarından her defasında değişik şeyler resim üzerine yazılmış yazılar görürsünüz. Bunu bir adım daha ödeye götüren Amerikalı Bilim adamları, günlük bir büyük mbardak meyve suyu içenlerin ölüm risklerinin daha fazla olduğunu açıkladılar

Meyve suyunun zararları ile alakalı sağdan soldan youtube, facebook gibi sosyal medya araçlarından her defasında değişik şeyler resim üzerine yazılmış yazılar görürsünüz. Bunu bir adım daha ödeye götüren Amerikalı Bilim adamları, günlük bir büyük mbardak meyve suyu içenlerin ölüm risklerinin daha fazla olduğunu açıkladılar

Meyve suyu, tatlı sodaya göre sağlığa daha az zarar veremez. Bu, Atlanta'daki Emory Üniversitesi'nden ve New York'taki Cornell Üniversitesi'nden uzmanlar tarafından bildirilmektedir. 13.000'den fazla yetişkinle yapılan bir araştırma, günde 340 mililitre meyve suyu düzenli tüketiminin erken ölüm riskini neredeyse dörtte bir oranında artırabileceğini göstermiştir.

Bir Bardak Meyve Suyu Erken Ölüm Riskinizi Arttırır

Kural olarak, çalışmaya katılanlar her gün şekerli içeceklerden % 8,4,% 100 meyve suyundan % 4 kalori almışlardır. Ortalama olarak, çalışmaya devam eden altı yılda, herhangi bir sebepten dolayı 1.000 ölüm kaydedilmiştir. Çalışma sırasında katılımcıların yaş ortalaması 64 idi. Çalışmaya göre, 340 mililitre şekerli tatlandırılmış bir içeceğin (örneğin, tatlı soda) tüketimi, erken ölüm riskinde % 6'lık bir artışla ilişkilidir. Ayrıca, aynı miktarda doğal meyve suyunun içilmesi risk % 24'e çıkar.

Uzmanlar, insanların sık sık meyve suyu aldığını ve şekerli içeceklere sağlıklı bir alternatif hazırladığını belirtiyor. Aynı zamanda meyvelerin şekerli olduğunu da unuturlar ve meyve suyu şeklinde tüketmek dilimlerden çok daha hızlı ve kolaydır. Büyük miktarda fruktoz, insülin direncini uyarabilir ve bel çevresinde yağ birikmesine katkıda bulunabilir. Sonuçta, bu kardiyovasküler hastalıklar ve diyabet gelişmesine yol açabilir. Uzmanlara göre, insanlar doğal meyve sularında çok miktarda sağlığa zararlı olabilecek şekerler bulunduğunu unutmamalı. Doktorlar, günde 150 mililitre meyve suyunun sınırlandırılmasını önermektedir. Meyve dilimleri tüketmek daha iyidir.

 

Bizler Amerikalı Bilim adamlarının araştırmalarının yalancısıyız. Doğal olmayan meyve sularını tüketmeye ben de karşıyım. İlla meyve suyu içecek iseniz evinize alacağınız katı meyve sıkacağı ile sizler günlük bu meyvesularından yapabilir, kendiniz içebileceğiniz gibi çocuklarınıza da içtirebilirsini. Düşünsenize ; Sürekli alınan x marka bir vişne suyunun tadı yıllarca aynı oluyor. Aynı daldan kopan meyvenin bile tadı değişik daha az şekerli daha çok şekerli olur iken meyve sularının tadları nasıl hep aynı oluyor ?

Karar sizin Melekler, bu hususta söyleyeceğiniz bir şey var ise lütfen, değerli yorumlarınız ile bizlere ulaşın olur mu ? Konu altından yorum yapabilirsiniz.

Bir Bardak Meyve Suyu Erken Ölüm Riskinizi Arttırır haberine yorum yapın.

Son Haberler
  • Saçlarınızı çok hızlı uzatmanın yollarını biliyor musunuz ?
    Saçlarınızı çok hızlı uzatmanın yollarını biliyor musunuz ?
  • Hamilelikte şeker yüklemesi nedir nasıl yapılır işte bilinmesi gerekenler
    Hamilelikte şeker yüklemesi nedir nasıl yapılır işte bilinmesi gerekenler
  • Bebeklerde Gaz Sancısına Kesin Çözüm Arayanların Bilmesi Gerekenler
    Bebeklerde Gaz Sancısına Kesin Çözüm Arayanların Bilmesi Gerekenler
  • Bebeklerde Süt Alerjisi Nasıl Tedavi Edilir ?
    Bebeklerde Süt Alerjisi Nasıl Tedavi Edilir ?
  • Erkek Saç Renkleri Harika Karizmatik Saç Modelleri
    Erkek Saç Renkleri Harika Karizmatik Saç Modelleri
Çok Okunanlar
  • Armut Vücut Tipine Göre Gelinlik Seçimi Yapmak Yazımızda
    Armut Vücut Tipine Göre Gelinlik Seçimi Yapmak Yazımızda
  • Tığ İşi Yazlık Bluz Modelleri Yaz İçin Çok Beğeneceğiniz Modeller
    Tığ İşi Yazlık Bluz Modelleri Yaz İçin Çok Beğeneceğiniz Modeller
  • Özel Tasarım Alçıpan Niş TV-Duvar Ünitesi Örnekleri
    Özel Tasarım Alçıpan Niş TV-Duvar Ünitesi Örnekleri
  • Beta Hcg Değeri Kaç Olunca Hamile Olunur? Değer Aralıkları Nelerdir?
    Beta Hcg Değeri Kaç Olunca Hamile Olunur? Değer Aralıkları Nelerdir?
  • Damat Havlu Kenarı Modelleri Çeyizliklerin En Gözde Örnekleri
    Damat Havlu Kenarı Modelleri Çeyizliklerin En Gözde Örnekleri
  • Derya Baykal İle Örgü Bebek Süveterleri Tasarımları Bir Harika
    Derya Baykal İle Örgü Bebek Süveterleri Tasarımları Bir Harika
  • Ajurlu Örgü Modelleri Hepsi Çok Farklı Beğeneceğiniz Örnekler
    Ajurlu Örgü Modelleri Hepsi Çok Farklı Beğeneceğiniz Örnekler
  • Örgü Tablet Kılıfı Yapımı Marifetli Hanımlardan
    Örgü Tablet Kılıfı Yapımı Marifetli Hanımlardan
  • Ucuz ve Dekoratif Duvar Panelleri Koçtaş'ta
    Ucuz ve Dekoratif Duvar Panelleri Koçtaş'ta
  • Bellona Halılarında KDV İndirimi Yanında Dev Kampanya
    Bellona Halılarında KDV İndirimi Yanında Dev Kampanya
Kadınlar Kulübü Son Konular