Hosgeldin canim aramiza, Aamiinn Aamiinn insaallah canimmerhaba bayanlar ben aranıza yeni katıldım üye olmayı beceremedim bir türlü bende aşılama düşünüyorum artık tek çarem son çarem de tüp bebek Allah yardımcımız olsun
Hosgeldin canim aramiza, Aamiinn Aamiinn insaallah canimmerhaba bayanlar ben aranıza yeni katıldım üye olmayı beceremedim bir türlü bende aşılama düşünüyorum artık tek çarem son çarem de tüp bebek Allah yardımcımız olsun
Hosgeldin canim aramiza insaallah tutar canim dualarim sizinle. Bende onbes gün içinde asilama olucam bakalim hayirlisi insaallahMerhaba kızlar bende bugün asılama oldum insALLAH tutar doktorum gayet guzel dedi ama nasip artık bende bekliyorum benm bide tek tupum kapalıama doktoru.yumurtan catlamıs yanındada baya buyuk yumurta var dedi hayırlısı atrtık lutfen dua edin.cok zor bi durum Rabbim herkese nasip etsiinn...
Canim ben yurdisindayim burda devlet karsiliyo parayisağol canım ben aşılamaya ne kadar ödediniz bunu öğrenmek istiyorum ekonomik diyolar ama toplam 3 aşama ne kadar yada tanesi ne kadar bilmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim
Hersey gonlunuzce olsun insaallah canim gonlunu ferah tut.Benimde cuma gunu asilamam olcak dualarinizi bekliyorum
Bir defa yaptim sonuc negatif cikti, bir Ay ara veriyorum, simdi adet olursam ikinci asilamam olucak.elfidam sanem arkadaşım kaç kez aşılama yaptın soylermisin canım