kizlar uye olamadigim icin yaziyorum ismim ebru cocuk icin ikibucuk senedir ugrasiyoruz ama olmuyo bizde bu ay asilama yaptirdik 09.05.2015 ben dayanamayip ayin 19 unda yani asilamadan 10 gun sonra test yaptim negatif cikti cok koru oldum ama kontrolum ayin 22 sinde hala icimde bi umut varmi yokmu bilemiyorum cok zor bise sizce bu sonuc kanda degisebilirmi degisenler varmi bana cevap yazarsaniz belki bi umudum olur🙁
Arkadaşlar bende 2 senedir uğraşıyorum çocuk için ama olmadı bu ay rahim filmi çektirdim çapa da tedavi görüyorum inşaallah ilk aşilamam tutar ama size tavsiyem her Dr güvenmeyin benim 2 senem boşa geçmiş belki de şimdi hamileydim
Sabirla bekle canim. Çünkü mutlaka ilaç da aliyosundur, o zaten hormon lari yukselttiriyor. Yani acele etme, yanlis sonuç alirsin bosuna uzulursun. En az 12 gün bekle sonra test yap.Herkeze merhaba; Eşimde bende 37 yaşındayız.3 aylık evliyken Dr a gittik ve bisürü testler yaptı. Yaşımıza göre tüm testlerimiz normaldi. 3 ay daha doğal yollardan bekleyelim olmazsa aşılama yaparız dedi. Ben beklemek istemedim. Aşılama istedim, 2 gün oldu yapalı adet olacak gibi ağrılarım var, bacaklarıma doğru inen. Sizce normalmi? Bide burda birinin yazısını okumuştum, aşılamadan 2 gün sonra kan testi yaptırmış ve sonuç 44.7 imiş yani 1-7 günlük gebe imiş. Dr um 14. Gün gel dedi ama ben meraktan çatlıyorum başka bi hastanede testi yaptirsammi diye düşünüyorum. Biri beni durursun
Hatta 14 gün bekle, kesin sonuc alirsin.Sabirla bekle canim. Çünkü mutlaka ilaç da aliyosundur, o zaten hormon lari yukselttiriyor. Yani acele etme, yanlis sonuç alirsin bosuna uzulursun. En az 12 gün bekle sonra test yap.