Banyo yaparken banyonun kapısını kilitler misiniz?

banyo yaparken banyonun kapısını kilitlermisiniz?

  • Valla hiç önemli değil. Farketmez

    Kullanılan: 0 0,0%

  • Kullanılan toplam oy
    41

*MeleK*

♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥
Yönetici
#1
Banyo yaparken banyonun kapısını kilitler misiniz?
bayanlar banyo yaparken banyonun kapısını kilitlermisiniz?

 
M

Misafir

Forum Okuru
#5
Cevap: Banyo yaparken banyonun kapısını kilitler misiniz? valla ben kapıyı bile örtmüyom :hhh: niye çünkü evde tekim yapayanlızım :hhh: ama annemdeysem yada evde bri varsa mutlaka kitlerim :D:D
 

aSqimSin

Yeni Üye
Üye
#6
Cevap: Banyo yaparken banyonun kapısını kilitler misiniz? ßen kilitlemiyorum başıma birşey gelse biri yardım edemeyecek ya da şöyle diyelim yardım etmekte geç kalacak kapıyı kırmakla uğraşacak çünkü..
 

AZRA

Yeni Üye
Üye
#9
Cevap: Banyo yaparken banyonun kapısını kilitler misiniz?
eğer çok yabancı biri yada kısacası bi erkek varsa evde kitlerim ama yoksa hiiç kitlemm hafif de kapıyı aralık bırakırım bncede kitlenmemeli ne olur ne olmaz özelikle tüplü şofben kullannan arkdaşlar kitlememeliler
 
#10
Cevap: Banyo yaparken banyonun kapısını kilitler misiniz?
kızlar bn kilitlemiyorum.. bi kez banyoda şofben den zehirlenip bayıldımm .. 1 saat yerde baygın yatmışım.. kimsede bu kıza noldu nie bakmadı..sonunda annemin aklına gelmişim de :zuha: çıkarıp acile götürdiler.. ya kilitlı olsaydıı ... allah koruusunn ..
şimdi bu korkuyla gelde kitle dimii..
 
  banyo yaparken bir iki tiyo ile gelen güzellik hakkında benzer konular Forum Cevap Tarih
Plastik (PVC) banyo tavan dekorasyonu Plastik (PVC) banyo tavan dekorasyonu
plastik banyo tavan modelleri, taşyünü banyo tavan modelleri, plastik banyo tavanı kaplama modelleri, plastik banyo tavan dekorasyonu, taşyünü tavan modelleri ile ilgili bilgileri sizler için paylaşıyoruz. Plastik tavan modelleri, her türlü iç...
Tatlı Evim 0
Vitra banyo dolabı modellerin de son trendler Vitra banyo dolabı modellerin de son trendler
Banyo dekorasyonun da hem ihtiyaç hem de dekorasyonu tamamlayan en önemli detaylardan biri olan banyo dolabı modelleri, vitra markasının kalitesi ve modern tasarımları ile buluşup banyolara yenilik kazandırıyor. Dekorasyon da bütünlük sağlayan...
Tatlı Evim 0
Banyo yaparken işemek günahmı ? Banyo yaparken işemek günahmı ?
Duş esnasın da suyun bedene temasın dan ötürü kişi de idrar yapma isteği uyanır . Kişi duş alırken idrarını yapar. Duydunuz mu bilmem ama duş alırken idrar yapmanın günah olduğu gibi söylemler var. Yazımızın devamın da bu konu ile ilgili...
Tüm İslami Bilgiler 4
Banyo Yaparken Banyo kapısını Kilitlermisiniz Banyo Yaparken Banyo kapısını Kilitlermisiniz
Hepimizin çeşitli huyları vardır.Aramızda banyo yaparken kapısını kilitleyen de vardır tersine kapısını açanda sizler ne düşünüyorsunuz...
Anket : 100 kişiye sorduk 4
banyo yaparken bir iki tiyo ile gelen güzellik banyo yaparken bir iki tiyo ile gelen güzellik
banyo sonrası bakım banyo sonrası cilt bakımı banyodan sonra cilt bakımı banyodan sonra bakım yaparken Rahatlatıcı Banyolar Stres ve gerginlik, bedensel ve...
Vücut Bakımı 2

Benzer Konular