Hocalara Gitmeden Büyü Olup Olmadığı Nasıl Anlaşılır?

T

Tez Se

Forum Okuru
#41
Hocalara Gitmeden Büyü Olup Olmadığı Nasıl Anlaşılır?
Bilimden ayrılmayın. Aklın gözü nü okuyun
 
K

kalas

Forum Okuru
#43
Benim annemle babam ayrı.. Bende bu yaz babamın yanına tatile geldim.. Ama bir sürü olaylar oldu. İlk önce babam çalışmaya gitti. Arazide bi benzin alev oldu , ve babamın kolu yandı.. Daha sonra babam ben ve kardeşim havuza gitmiştik. Havuz dönüşü çok kötü bir kaza yaptık.. Ama çok şükür bir şey olmadı.. Kardeşimle benim yeni aldığımız telefonlar sırayla kırıldı.. Kardeşim ve ben hep kabus görmeye başladık.. Daha sonra babam bir gün işe giderken arabanın önündeki kapak birden bire açılmış ve ön cam çatlamış. Daha sonra babam yanlışkıkla bir köpeği arabayla yaralamış.. Daha sonra beraber gezerken arabanın ön sağ camı kendi kendine çatlayıp kırılıp yere döküldü.. Ve babamın evine geldiğimizden beridir evde saçı açık gezmediğimiz halde ve sık sık saçlarımızı taramadığımız halde evin her köşesinde 2 avuç dolusu saç çıkıyor.. Şimdide bir sürü karıncalar dolmaya başladı.. Ve yine küçük büyük yaralanmalar oluyor.. Ama hep babamın başına geliyor.. Bunun anlamı ne ? Neden hep böyle oluyor.. Çok korkuyorum , yardım edin , lütfen...
aman Allahım gerçek mi bu olay yaa
 
Y

yaa çok ilginc

Forum Okuru
#44
Benim annemle babam ayrı.. Bende bu yaz babamın yanına tatile geldim.. Ama bir sürü olaylar oldu. İlk önce babam çalışmaya gitti. Arazide bi benzin alev oldu , ve babamın kolu yandı.. Daha sonra babam ben ve kardeşim havuza gitmiştik. Havuz dönüşü çok kötü bir kaza yaptık.. Ama çok şükür bir şey olmadı.. Kardeşimle benim yeni aldığımız telefonlar sırayla kırıldı.. Kardeşim ve ben hep kabus görmeye başladık.. Daha sonra babam bir gün işe giderken arabanın önündeki kapak birden bire açılmış ve ön cam çatlamış. Daha sonra babam yanlışkıkla bir köpeği arabayla yaralamış.. Daha sonra beraber gezerken arabanın ön sağ camı kendi kendine çatlayıp kırılıp yere döküldü.. Ve babamın evine geldiğimizden beridir evde saçı açık gezmediğimiz halde ve sık sık saçlarımızı taramadığımız halde evin her köşesinde 2 avuç dolusu saç çıkıyor.. Şimdide bir sürü karıncalar dolmaya başladı.. Ve yine küçük büyük yaralanmalar oluyor.. Ama hep babamın başına geliyor.. Bunun anlamı ne ? Neden hep böyle oluyor.. Çok korkuyorum , yardım edin , lütfen...
 
BilirDişi

BilirDişi

Üye
Üye
#45
Ben büyüye inanlardan ve maruz kalanlardanım. Etkisi üzerimde çok büyük oldu. Sürekli bir agresiflik ve nedensiz ağlamalarım korkularım vardı. Mekan yatağımın fermuarlı kısmında yılan kafası ve gözüne saplanmış iğne buldum. Önce ne olduğunu anlamadım . Arkadaşıma gösterdim .Dikkatli bakınca yılan kafası olduğunu anladık.Kötü rüyalar görüyordum.Arkadaşımla hocaya gittik bana her gün ayetel kürsi , felak nas , ihlas okumamı söyledi. Birde muska yaptı Okuduğum zaman kendimi iyi hissediyorum gerçekten.Büyüyle uğraşanıda yaptıranıda Allah affetmesin.
 
İ

İsmail Çıklaatlı..

Forum Okuru
#46
İslamda ne büyü var nede bozulması var...Din tüccarı şerefsizler insanları istismar ederek çalışmadan kazanmıyorlar...EEEE Allahın dininden haberi olmayan salaklar karşılığı cehennem olmasına rağmen bu sahtekarlara gitmekte bir sürüde para kaptırmaktadırlar..Hasta olan doğru Tıp ilmine müracaat etmelidir ki,Allah Kur'anı reel ilim olarak inzal etmiştir ki;İnsanlar okuyp anlasın ve yaşam tarzı edinsinler diye..Kimki insanları Kur'anla ayetlerle aldatırsa kafir olur bu adamlara inanlarda kafir olurlar..çünkü;Allaha ve onun ilahi kitabına güvenmeyip bu sahtekarlara güvendikleri için..Ben uyardım rabbim şahit olsun....MUHABBETLE.
 
H

haticeknr

Forum Okuru
#47
Evet büyü vardır arkadaşlar ama yapanında yaptıranında islamiyette yeri yoktur ve ahirette cezası çok ağırdır. Büyü Kuran ı Kerim kitabımız da bile geçmektedir özellikle bakara suresinin şu ayetin de büyü ile ilgili bilgiler net bir şekil de açıklanmıştır

Kur’an’da büyü hakkında en geniş bilgi Bakara Suresi’nin 102. ayetinde verilmektedir. “Süleyman’ın hükümranlığı hakkında onlar, şeytanların uydurup söylediklerine tabi oldular. Hâlbuki Süleyman asla kâfir olmadı. Fakat o şeytanlar kâfir oldular. Çünkü insanlara sihri ve Babil’de Harut ile Marut isimli iki meleğe indirilen şeyleri öğretiyorlardı. Hâlbuki o iki melek : ‘Biz ancak bir imtihan için gönderildik, sakın büyü yapmaya cevaz verip de kâfir olma’ demedikçe bir kimseye öğretmezlerdi. İşte bunlardan kişi ile karısını ayıracak şeyler öğreniyorlardı, fakat Allah’ın izni olmadan bununla hiç kimseye zarar verebilir durumda değillerdi. Onlar, kendilerine zarar verecek, faydası dokunmayacak bir şey öğreniyorlardı. Andolsun ki, onu her kim satın alırsa, ahirette onun bir nasibi olmadığını gayet iyi biliyorlardı. Fakat karşılığında canlarını sattıkları şey ne kötüdür! Keşke bunu bilselerdi!


Ama ne yazıkki günümüz de gerçek hoca olmayıp da din tüccarlığı yapan bir takım şarlatanlar insanların içinde bulundukları sıkıntılarından faydalanaraktan onları maddi ve manevi açıdan sömürmektedir. bu tür insanlara karşı uyanık olmak lazım ve duyduğumuz da yada karşılaştığımız da mutlaka şikayet etmeliyiz yazık ki diğer işini tam anlamı ile yapan değerli hocaların adını da kirletiyor bu şfzler
 
1

1978 li deli

Forum Okuru
#50
Buyu , cin ivir zivir yoktur. Deli sacmasi bunlar inanmayin.

Saygilar,
Neye dayanarak cin büyü yoktur dediniz ? Madem uyarıyorsunuz bilgilendirin belgelendirin. Ayrıca sadminin belirttiği gibi nasıl oldu da bu konuya denk geldiniz buda ayrıca bir çelişki . Büyü ve cinlerin olduğuna dair ayet ve sureler.
Yunus, 10/75 , Yunus, 10/82 , Felak, 113/1-5 ,Bakara, 2/101-102, Ta-Ha, 20/56-73 , Şuara, 26/183-189 , Şuara, 26/29-51, A'raf, 7/104-122 , A'raf, 7/130-132. Büyü ve büyücülerle ilgili sure ve ayet numaralarından bazılarıdır. Aç oku. Bi tarafından uydurma .Cinlerin olduğuna dair ayetler ; Araf Suresi, 38. ayet, Neml Suresi, 17. ayet, Sebe Suresi, 41. ayet,Saffat Suresi, 158. ayet,Fussilet Suresi, 29. ayet,En'am Suresi, 100. ayet,Zariyat Suresi, 56. ayet,Nas Suresi, 6. ayet, Kehf Suresi, 50. ayet,Hud Suresi, 119. ayet daha bir kaç ayette var. Kendin araştır oku Nazmiciğim .
 
Thread starter Benzer Konular Forum Replies Date
T Büyü ve Cinler 1
*MeleK* Büyü ve Cinler 0
*MeleK* Büyü ve Cinler 0

Benzer Konular