kelebek sen benm fotyu gördünmü kardeşimin nişandan 8 aya girmiştim 🙂 heheheheh
- - - updated - - -
dolap içi kapiton felan alcan mı bebeğin bişeyleri varmı kafanda mesela kumaş pazarına götüreyim seni uyku seti felan
sahill maşallah baya eksik tamamlamışsın..chicco her konuda kaliteli bi marka zaten emzikti biberondu filan ondan aldıgın iyi olmuş..
bende liste yapıyorum kendime emzikle biberonları ya chicco yada phlips avent aıcam Allah nasip kısmet ederse bakalım artık...
tesss o çikolataları öyle nerde satın alabiliyoruz canım dükkanları şubeleri filan varmıymış.
kelebek ben seni o züccaciyeye götüreceğimmmmmm toptancı el emeği bile yapabilirsin en azından fikkir edincennnnnnn 🙂
- - - Updated - - -
geldiğinde kısmetse rahat ayakkabı ince gbana takıldınmı senin pertin çıkana kadar gezdirrim heheheheheeh
kelebeğin sayesinde tesle de görüşeceğim amanımmmmmmmmmmmmmm şoklardayımmmmmmmmmmmmm bu durum için tessss 🙂 kavuşuyoruzzzz kız
nikooo işesinnnnn onun işediğinden ne olurr yeterki sen kaçırmahaa
haha
annen bi kerelk durabılr🙂Kızlar bn cıkıorum ıyı aksmalar naspse yarn grsz
- - - Updated - - -
GEZZ GEZZZ GEZZZ GEZZZ TESSSSSannen bi kerelk durabılr🙂
Ben nette gördüm canım netten sipariş vemeyi düşünüyorum ya ya erirlerse😕
Bende dükkanı anneme satıp sizinle gezsem mi acaba?
🙂 evet sahilo görüşmenin vakti geldi de geçiyor bile🙂 Yoksa hastanede sen diye başka birine doğum tebriğine gidebilirim🙂
nikocum sen kaçıncı ay hamile kaldın canım kaçıncı denemede yani
görümcem yanımda
oda mayıs 2012 de korunmayı bıraktı kaç ay geçti 9 ay oldu bitti ama gebe kalamadı
sana soruyor özel bir metodun oldumu
sana soruyorum cunku sende adetim düzensiz diyordun onunda arada düzensizlikleri oluyor her zaman değil ama bazen düzensizdi adetleri
bide eşindede kendinde de hiç bir sorun çıkmadı sadece yumurta tembelliği var dedi oda sorun yaratmaz demiş doktor
ama hala kalamadı cok istiyor
var mı önerileriniz kızlar...
bu arada benim zeynebim kocam oldu göbişimdeki miniğimlede 8+2 olduk
öpüyoruz sizleri görümceminde selamı var sizlere hamilelerden dua istiyor...
coktan gelmis.ama gorumcene neden yumurta tembelligi dedilerki bu onemli atlamamak lazim kesinlikle baska doktor oneririm ona tek doktorla sinirli kalmasin cunku buna dikkat ediyorlar doktorlar yumurtlama olur fakat kaliteli yumurta olmasi onemli diyorlar bu sorun olabilir canim.ben hicbirsey yapmadim canim bekledim sadece hatta bu ay oyle hastaydimki o isi bile dogru durust yapamamistik zamani vakti geldi mi gercekten oluyormus🙁 butun doktorlar birsey yoksa stres diyorlar 🙁 regl de bu yuzden atiyor zaten moralini yuksek tutsun insallah canim en kisa zamanda onunda olacak ama kesinlile doktora tekrardan gorunmesi yumurta temebelligi kaliteli yumurta olusumunu engellemeye sebep olabilir.insallah tez zamanda bebisine kavusur