Bir beni sormamissin cnm bende iyiym 🙁Hafta sonu ve sıcaklarrr bugun bızımkılere dolap bakmaya cıktık yaaa kızlar cok cesıt varrre 🙂)) ama sıcak kavurdu adetaaa istanbulu yaaaa sız nasılsınzz meloss unı sızın az kaldı aysegul sen naılsın serce ne sman kese goreceksın hamıs olmayan hanımlar bıran once basınızaa cıfter cıfter dıdemımm sen nasılsn
Ablam 6 hftlik oldu kalp atışını duydu ama bu Hafta gitti kesenin yapisi bozulmuş düşük tehlilen var demiş dr ınş düzelir ins rabbim sagbsalim kucagina alirKuzgmmmmm bnm ablanı sormamısjm adlında 🙂))
Yazmissin ayşegül u bir beni yazmamisin gicikkk gece aklına gelmedim herhalde 😉Anem aysegulumu de yazmamıs mıyım gece mahmurluguuuu kesın 😉
Inslahhhh düzelir cnm hayırlısı ile kucağına alır ablsnda yavrusunuAblam 6 hftlik oldu kalp atışını duydu ama bu Hafta gitti kesenin yapisi bozulmuş düşük tehlilen var demiş dr ınş düzelir ins rabbim sagbsalim kucagina alir