Uzun va sağlıklı bir yaşamın sırları

Mirmiga

Mirmiga

Yeni Üye
Üye
Uzun va sağlıklı bir yaşamın sırları
Uzun yaşamayı kim istemez? Ama bunun yanı sıra sağlıklı ve güzel kalabilmekte önemli.Hazel Courtney bütün bunlar için derlediği kitapta bakın neler öneriyor.




Nasıl uzun yaşarım

Uzun yaşamayı kim istemez? Ama bunun yanı sıra sağlıklı ve güzel kalabilmekte önemli.Hazel Courtney bütün bunlar için derlediği kitapta bakın neler öneriyor.



Bilim adamlarının yaptığı araştırmaları ''500 of The Most Important Ways To Stay Younger and Longer'' adlı kitapta toplayan Hazel Courtney’e göre kadınlar bazı tavsiyeleri uygulayarak daha uzun ve sağlıklı yaşayabilir

Sağlıklı beyin hücrelerine, damarlara ve cilde sahip olmak için rafine olmamış ayçekirdeği, kabak çekirdeği, susam, ceviz gibi kuruyemişleri sofranızdan eksik etmeyin.

Alzheimer hastalarında çok az bulunan acettlcholine maddesi kaynağı ciğer, böbrek, lahana, sardalya balığı gibi yiyecekleri diyetinizde mutlaka bulundurun.

Hafızanızı kuvvetlendirmek için adaçayı için.

Her gün bir bilmece çözmek gibi akıl jimnastiğini ihmal etmeyin
Omega-3 yağlarını içeren sardalya, palamut gibi yağlı balıkları haftada en az iki kez yiyin.

Genlerinizi her şikâyetiniz için suçlamaya son verin. Unutmayın yaşam biçiminiz bu genlerin etkili olup olmamasında büyük rol oynuyor.



Her gün en az 1 saat güneş ışığı görün. Güneş yoksa güneş ışığını taklit eden lambalardan yararlanın.
Gülün. Gülmek bağışıklık sistemini sağlamlaştırır, kalori yakar, ciğerlere iyi gelir.

Erken yatın. Gece yarısından evvelki iki saat hücre yenilenmesi için en uygun zamandır

Geceleri bol bol, daha derin uyumanızı sağlayan ''lactucarium'' adlı bir maddeyi içeren marul yiyin.

Olumlu düşünün. Yale Üniversitesi’nin bir araştırmasına göre değişen durumlara çabuk adapte olan kişiler daha mutlu ve doyumlu bir hayat yaşıyor.
 
Üst