gebe
  1. tubairem

    tubairem Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ahh mezuniyet..

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında tubairem tarafından paylaşıldı.

    mezuniyette neler yapılır slm ben lise son sınf öqrencisym .tabii mezuniyet var bana yardm ederseniz çokk sevinirm ben 16 yaşında 1.65 boyunda 45 kiloyum nasıl bir kıyafet giyebilrim lütfen biraz fikir verinn...:stop:
     
  2. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Daha çok zaman var ama şimdiden derdine düşmüşsün canım.:) Fiziğin çok güzel maşallah ne giysen yakışır ama ne giyeceğine karar vermen için balonun nerde yapılacağı ,saat kaçta yapılacağı ve senin ne tarz şeyler sevdiğini bilmek gerek.Baş örtüsü kullanıyo musun mesela bu da önemli.Detay yazarsan eğer yardımcı olmaya çalışırız canım.Şimdiden hayırlı olsun mezuniyetin...
     
ahh mezuniyet.. konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Ahh İstanbul...

    Ahh İstanbul...

    Merhabalar degerli misafirimiz, sitemizde toplu bir temizlik yapmak zorunda kaldik. Su anda gormek istediginiz konuyu maalesef sizlere sunamiyoruz. ilgili sayfamizin google siralamalarindan dusmesi icin gerekli algoritmik degerleri sitemize verdik. Verdigimiz rahatsizlik icin sizlerden ozur dileriz. Dilerseniz yukaridan sitemizin logosuna tiklayarak anasayfamiza gidebilir, Ya da ust sag...
  2. İlk Aşk ((ahh ahh))

    İlk Aşk ((ahh ahh))

    14 yaşında erkek çocuklarla takılan kendi erkekmiş gibi sanan küçük bir kızım o kadar erkeksi takılıyorum ki abimlerle bilye oynamalara maçlarda tezahürat yapmay falan gidiyorum.Birgün sıcak bir yaz günü yani okul takımın maçı var ve abim kuzenim o maçta oynıycaklar ben gitmezsem olur mu hiç :huhe: Gitmiştim herşey çok güzeldi bizim takımın çocukları süper maç yapıyorlar ama gol atamıyorlar...
  3. ahh ahh

    ahh ahh

    kızlarr çook tuaf ben 21 yaşındayım 3 yıl önce onu tanıdığım zaman o olmazsa ölürüm zannediyodum 3 yılım bom boş geçti hergünüm ağlamaklı hiçbirşey canımı bukadar yakmadı nelerden vazgeçtim neleri göze aldım ama hata yaptığımı anladım itiraf edim ona hissettiğim şey sevgi bile değilmiş ilk olduğu için ne olduğunu anlamamışım boş yere zamanımı ona harcamışım şimdi iyi ki diyorum iyi ki...
  4. Ahh Aşk Ahh

    Ahh Aşk Ahh

    Hangimizin hayatında yer yokki AŞK'a... Hangimizin yüreğinin sökmedi ki yerinden... :asigim: İşte yapmayı çok istediğim ama bir türlü yapamadığım şey:D:D:utan::utan:
  5. ahh ahh :D:D

    ahh ahh :D:D

    4 5 yaşlarında banyoya kapıyı çalmadan girerdim artık içeride ne bekliyorsam :D:D ... ananemlerde kaldığımız bir gün annanemi gördüm elinde ped ile birlikte. eve dönüp amcamı gördüğüm an bağırarak "amca annanem külotuna oykid koyuyoo" dedim .. amanın nasıl bir rezilliktir. :D:D amcamı gördüğümde hala yüzüm kızarır :yyy:

Sayfayı Paylaş