Hamilemiyim Değilmiyim yorumları

Konu, 'Hamilemiyim Sorular Cevaplar' kısmında SadmiN tarafından paylaşıldı.

  1. Seyma_723

    Seyma_723 Yeni Üye



    Yardımcı olursanız sevinirim
     
  2. Seyma_723

    Seyma_723 Yeni Üye



    Böyle beklemek çok zormuş ya hiç aklından çıkmıyor insanin
    - - - Updated - - -

    Böyle beklemek çok zormuş ya hiç aklından çıkmıyor insanin
     
  3. Seyma_723

    Seyma_723 Yeni Üye



    merabalar ben 6 aylık evliyim ve evlenmeden önce adetim cok düzensizdi.evlendikten sonra 35 günde bir olmaya başladım ve hiç korunmadım en son 16 eylülde adet oldum hamilemiyim diye test yaptırdım ama idrar testi negatif çıktı ayın 23 ünde kan testi yaptırdım yanı benim döngüme göre 2 gün geçince hcg de 0.05 çıktı.merak ettiğim nezaman kesin sonuç çıkar hamile olup olmadığımla ilgili bıktım idrar testi yapıp durmaktan******
     
  4. Seyma_723

    Seyma_723 Yeni Üye



    Hala adet olmadım ve kasiklarimda ağrı oluyo hep bide adetliymisim gibi Karnım ve belim ağrıyor birisi yardimci olabilirmi lutfen
     
  5. hevin

    hevin Üye



    merhaba seyma ..bende bebis bekleyenlerdenim tecrubem yok ama etrafimda gorudugm kadariyla gebelik basindada adet agrilarina benzer boyle agrilar hissedilebiliyor oyuzden hamile olabilrisin kac gun gecikmen oldu peki?
     
  6. sevde 7

    sevde 7 Daimi Üye



    böyle durumlarda kendimden biliyorum rahim kendini gebeliğe hazırlığa başladığında adette düzensizlik başalr ya erken gelir ya geç ya fazla kanamalı ya lekelenme şeklinde hakkınızda hayırlısı olsun
     
  7. Seyma_723

    Seyma_723 Yeni Üye



    Benim döngüme göre hesaplardan yani 35 gün olarak bugün 8 gün geçti ağrılarında azaldı artık yine düzensizlikmi başladı yoksa hamilemiyim anlayamıyorum testlerde de negatif cikiyor
     
  8. metanoyam

    metanoyam Hamiş Melek



    canım bence bi dr git kesin bi sonuç alırsın hamile değilsende neden geçtiğini öğrenirsin

    - - - Updated - - -

    benim belirtiler boşa cıktı adet oldum hemde tam gününde allah hayırlısını versin inş bu ay...
     
  9. pamuk2012

    pamuk2012 Üye



    merhaba ben yeni üyeyim benimde adetime 6 gün var bu ay tedavi görmeye başladım 1 buçuk yıl dır uğraşıyoruz amam artık tedaviye başladık bu klomen kullandım şu anda da progestan kullanıyorum sanki adetr olucakmış gibi ağrılarım oluyo galiba bu ayda olmıycakmış gibi üzülüyorum bakalım inşallah yanılırım beklemek çok zor
     
  10. pamuk2012

    pamuk2012 Üye



    merhaba rosalinda test yaptınmı hamilemisin aynı lekelenme bende de oldu ama daha adetime var
     
  11. incim35

    incim35 Forum Okuru



    merhabalar ben 19 yaşındayım ve 6 aylık evliyim.27 eylülde regli oldum ve bu ay 4 gün geçti. aşırı yorgunluk ve uyku halindeyim.önceden yürüyüş yapmaya bayılırdım şimdi adım atmak zor geliyor. devamlı akıntım var. gögüslerimde belirgin bir şişlik var hafif hafif sızlıyor.özellikle uçlarına yanlışlıkla dokununca bile acı çekiyorum. ayne regli ağrısı gibi ağrı çekiyorum. 15 20 dakika önce evde idrar testi yaptım sonuç negatif çıktı.sizce hamile miyim ve ne yapmalıyım.
     
  12. rosalindaa

    rosalindaa Üye



    slmlar. pamuk yok test yapmadım...
     
  13. rabia16

    rabia16 Üye



    slm arkadaslar bende aranıza yenı katıldım mereak ettıgım bır seyı ogrenmek ıstıyorum gecen ay adetım 9 gun gecıktı test yaptım ıkı tane ıkı testtede ıkıncı cızgı sılık bır sekılde bellı oldu sonrasında bende kan testı yaptım negatıf cıktı aradan 15 gun gec tı bır daha ıdrar testı yaptım yıne ıkıncı cızgı sılık cıktı ne oldugunu ben anlayamıyorum yorularınızı beklıyorum
     
  14. Ece08

    Ece08 Forum Okuru



    Hamilemiyim ??

    Hamile miyim değil miyim anlıyamıyorum ve acayıp stres yapıyorum.. Agustos 2011 de 3.5 aylık bebegımın kalbı durdu ve kurtaj olmak durumunda kaldım..
    Bugun ıtıbarı ıle adetim 18 gun gecmıs bulunmakda.. Mide yanmam, sık sık baş agrım, goguslerımde agrı hıssı var. Fakat idrar testi negatif, kan testı ıse 0.100.. Hala adet görmedim sizce neden ??
     
  15. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru



    merhaba. arkadaşlar benim adet olduktan 3 gün sonra tekrar adet olacakmışım gibi ağrılarım başladı. adetten sonra ilişkim olmadı ama. idrar testi yaptım negatif çıktı. yorumunuz nedir?
     
Hamilemiyim Değilmiyim yorumları konusuna benzer içeriklerimiz
  1. Müslüm Gürses - Ben İnsan Değilmiyim

    Ben insan değil miyim Ben kulun değil miyim Tanrım, dünyaya beni sen attın Cile cektirdin derman arattın Madem unutacaktın, beni neden yarattın Bende mutlu olmak istemezmiydim Şu yalancı dünyada Yüce adalet böyle olurmu Tanrı kulunu hiç unutur mu Bende gülmek isterim Bende sevmek isterim Beni sen kullarına oyuncakmı yarattın __________________
  2. Hamilemiyim??? Değilmiyim soru cevaplar Melekler Mekanı

    adete yakın akıntı adet öncesi akıntı olurmu adete yakın olurmu fetal hareketlerin algılanması ne demek kahverengi Bazen doktora gitmeden bazı belirtilere göre hamilelik tanısını kendimiz bile koyarız ama bu ne kadar doğru arkadaşlar..Bana göre emin olmadan önce illaki doktor kontrolü şart.Belirtilere göre bazen hamile olduğunuza inanıp daha sonra hüsrana da uğramak daha çok yıkıcı olur anne...
  3. Hamilemiyim ki?

    bugün adet günüm adet günümü unuttum günüm geçti hamilemiyim rüyada gebelik testinin pozitif çıkması merhaba arkadaşlar, 1 yıllık evliyim ve eşimle 3 aydır korunmuyoruz. bu ay adet günüm 7 gün geçti ve sanki her an adet olacakmış gibi sancılarım var ha bugün ha yarın olacağım derken baktım yok birşey, gittim eczaneden test aldım ama ben hamilemiyim diye değilde hani eğer değilsem doktora...
  4. kızlar hamile miyim acaba

    kızlar subat 4 de adet oldum ve martta olmadım bebde doktora gittim kan testi yaptı ve hamile degilmişim bana ilaç verdi kullan bitir gelir dedi kullandım ama daha adetr olmaDIM bu ayın basında test yaptım evde ama negatif cıktı karnım ve belim cok agrıyo datanamıyorum acaba hamile miyim
  5. hamilemıyım değilmiyim bilmiyorum

    hamilemıyım merhba bn yenı uye oldum bn 3 aydır ewlıyım gecen ay 10 gn adet gecıkmesı grdum doktora gıttım kansız oldugumu soyldı ve kan ılacı kuullanıorum bu ay adetım 3 gun gectı.. her hangı adet belırtılrm yok acaba gebe olabılırmıyım yada ılaclrdan olabılırmı yardımcı oolurmsunz lutfen
  6. Gebelik Belirtileri Yoksa Hamile Değilmiyim?

    Bu konu gebelik belirtileri hakkında bilgilere yer vermektedir. Gebe kaldığınıza dair en büyük belirti adetin gecikmesidir. Adet tarihinin geçmesi ile birlikte yapılan testlerde hamile olduğunuz kesinleştikten bir süre sonra hamilelikle ilgili belirtileri daha belirgin yaşamaya başlarsınız. Anne adaylarının ilk haftalar da karşılaştığı değişiklikler ve belirtiler, adetin gecikmesi, göğüsler...
  7. hamilemiyim değilmiyim yardımmmm

    hamilemiyim Bugun test yaptim cook silik cikti. Evin isiginda dikatli bakmazsan gorunmuyor nerdeyse. Ama acik havada gayet belli. 2. Cizgi olarak kabul etmelimiyim sizce
  8. Acaba hamile miyim?

    Gebelik şüphesinde yapılması gereken tek işlem gebelik testleridir. İnternetten size kesin net yanıt vermemiz mümkün değildir.Kafanızda konuyu büyütmekten ise test yaptırıp sonuca ulaşmanız en mantıklsıdır.Evet internetten sıkça aranılan hamilemiyim,hamilelik belirtileri,hamile olduğum nasıl anlaşılır,gebelik hakkındaki detaylar konumuzda 3 yöntem vardır: 1) idrarda gebelik testi 2)...
  9. Erkek arkadaşımla korumasız birliktelik yaşadım hemen test yaptım hamilemiyim ?

    Erkek arkadaşımla ilişkiye girdik hemen sonra hamilelik testi yaptım negatif çıktı simdi adetim epey gecikti ama adet sancisi çekiyorum bu ne demek oluyo
  10. 15 gündür adet olmuyorum acaba ben HAMİLEMİYİM???

    MERHABA , BU GÜN 15 GÜN OLDU ADETİM GEÇİKELİ 5. GÜN KAN TESTİ YAPTIM ÇIKMADI.DÜN EVDE TEST YAPTIM YİNE BİŞİ YOK İLK DEFA BU KADAR GEÇİYOR. ARA ARA KASIKLARIM VE BELİM FECİ ŞELİKDE AĞRIYOR. BAZEN ADET OLDUM DİYİYORUM AMA YİNE BİŞİ YOK. ÇILDIRMAK ÜZEREYİM. HARARET BASIYO SÜREKLİ HEMİLEDE DEGİLİM NE OLDU BANA FİKRİ OLAN VARMI ACİLLLLL

Sayfayı Paylaş