gebe
  1. sılam_nisa

    sılam_nisa Hamiş Melek

    Kayıt:
    1 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.536
    Beğenilen Mesajlar:
    1.024
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    ''bebişini beklemede''

    Hamiş melekler yardım! Lütfen bakın!

    Konu, 'Gebelik' kısmında sılam_nisa tarafından paylaşıldı.

    decavit kullananlar hamilelikte decavit kullanımı gebelikte kullanılırmı Kızlar bana hamilelikte doktorun folik asit yanında verdiği vitamin hapınızın adı lazım yazarmısınız??? Bu vitaminleri kullanarak hamiş kalmayı başaran kişilerle tanıştım bende deneyeceğim :bebiss: belki Rabbim vesile eder:bebeğim:

    Şimdiden teşekkürler :)

     
  2. mrs m.

    mrs m. Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.954
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Ankara

    merhaba canım,

    folik asitin yanında doktorum hiçbir ilaç vermemişti. 12. haftaya geldiğimizde yani 3. ayda demir ilacı ve multi vitamin verdi ( decavit ya da elevit)...

    inşallahhhhhh vesile olur canım benim, dualarım sizlerle
     
  3. ^Gri Melek^

    ^Gri Melek^ Hamiş Melek Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.064
    Beğenilen Mesajlar:
    201
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    HiNDiSTaN :)
    Keske Turkiyedeki ilaclar hakkinda bilgim olsada sana yardim edebilseydim canim:) Ama bildigim kadariyla folik asit hamile kalmaya yardim etmiyo sadece bebegin ilk 3 ay icindeki gelisimine yardim ediyo. Omurilik ve dudak gelisimi icin ozel gelistirilmis bir ilac folik asit.
     
  4. sılam_nisa

    sılam_nisa Hamiş Melek

    Kayıt:
    1 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.536
    Beğenilen Mesajlar:
    1.024
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    ''bebişini beklemede''
    teşekkürler mrsmcim Allah razı olsun benim de duam prensesinle sende hayırlı ve kolay doğumlar canım:)

    teşekkürler lalecim olsaydın yazardın biliyom :D
     
  5. berranur

    berranur Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.478
    Beğenilen Mesajlar:
    48
    Ödül Puanları:
    0
    sılam cnm folik asiti verdiğinde yanında ek vitamin yoktu ama 12.haftadan sonra mrs.m nin de dediği gibi megadyn(multivitamin) ve demir hapı vermişti
     
  6. tatlı cadım

    tatlı cadım Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.998
    Beğenilen Mesajlar:
    70
    Ödül Puanları:
    0
    canım vıtamın ılacı olarak ELEVİT kullandım ben......allahım gonlune gore versın ınsallah canım benım....
     
  7. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.178
    Beğenilen Mesajlar:
    2.224
    Ödül Puanları:
    113
    Folik asit verdi ama şu an onun yerine multivitamin elevit verdi folik asiti bıraktım diğerine başladım canım.
     
  8. sılam_nisa

    sılam_nisa Hamiş Melek

    Kayıt:
    1 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.536
    Beğenilen Mesajlar:
    1.024
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    ''bebişini beklemede''
    çok teşekkür ederim hamiş meleklerim Allahım sağ salim bebeklerinizi kucağınıza almayı nasip etsin:bebiss:
     
  9. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    bende 4 haftalık hamileymişim doktor decavit verdi.
     
  10. Kayıtsız Üye...

    Kayıtsız Üye... Forum Okuru

    merhaba bende 4 haftalık hamileyim hamilelikten önce 5ay folbiol kullandım doktora vitaminde kullanmak istediğimi söyledim o da yanlış hatırlamıyorsam elevit yazdı eczaneden aldım evde baktığımda decavit yazıyordu benmi yanlış gördüm reçetede yoksa eczacı eşdeğerinimi verdi anlamadım hiçte bişey söylemedi eşdeğer veriyorum die bende şimdi kararsız kaldım kullansammı yoksa illaki elevit mi alsam arasında çok fark varmı bilen varsa yardım lütfen....
     
  11. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.396
    Beğenilen Mesajlar:
    970
    Ödül Puanları:
    113
    Selamlar,

    Decavit ve elevit birbiri ile hemen hemen aynı ilaçlar olduğundan güvenle kullanabilirsiniz.
     
  12. Kayıtsız Üye...

    Kayıtsız Üye... Forum Okuru

    teşekkür ederim bişey daha sormak istiyorum..en son adet başlangıç tarihi 2 nisan 3 mayısta adetim 3gün geçiktiği için beta hcg yaptırdım 44.38 çıktı 9 mayısta tekrarlayalım dedi doktor. bugün yaptırdım 1005 çıktı doktor gayet iyi dedi ama ultrasonla bakmak için 15 gün verdi canlanmışmı bakarız dedi yani 15 gün sonra bebeği görebilecekmiyiz bugün bakmadı kese gözükmez dedi şimdi ben kaç haftalık hamileyim 1005 sonucuna göre kese gözükmez mi doktor nie bakmadı acaba...
     
  13. ohşan

    ohşan Forum Okuru

    doktorun bakması lazımdı ben hamile kaldım gün ulturosona girdim ve gözüktü doktor niye öyle yapmış anlamadım sen baska doktora git
     
  14. cigdem1985

    cigdem1985 Forum Okuru

    Elevit te domuz urunu var. Icindekileri okumadan icmeyin kizlar.
     
  15. beter

    beter Forum Okuru

    bayanlar lütfen dikkat bayer ilaç türkiyeden bilgi edinme yasası kapsamında bilgi istedim firma yetkilisi aradı elevitte domuz katkısı var lütfen yakınlarınıza iletin..
     
Hamiş melekler yardım! Lütfen bakın! konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. yardım lütfen melekler

    yardım lütfen melekler

    slm arkadaşlar, ben dantelli pike modeli arıyorum bana yardımcı olusanız sevinirim.:23:
  2. lütfen yardım melekler lütfen

    lütfen yardım melekler lütfen

    lütfen yardım merhaba, ben 2007 yılında nodül ameliyatı oldum ve tiroid bezinin tamamı alındı.o günden itibaren levatiron kullanıyorum.yumurta çatlatma iğnesi ile hamile kalabiliyorum ve geçen yıl 17 haftalıkken ikiz gebelik düşüğüm oldu. şimdi 8 haftalık hamileyim ve yine ikiz gebeliğim var.aşırı derecede bulantım,kalp çarpıntılarım ve cilt kuruluğum var.tiroid hormon tahlil sonuçlarım...
  3. Lütfen bi bakın acil yardım melekler hamile olabilirmiyim

    Lütfen bi bakın acil yardım melekler hamile olabilirmiyim

    Kızlar şimdi yazıyorum lütfen sizdende yorum bekliyorum ben en son 15 mayısta adet oldum 24 günde bir adet oluyorum normalde hesaplayıcılara göre(internetteki) haziran 8 de olmam lazım ama olamdım su gibi akıntım var kasıklarımda batmlar oluyo belim ağrıyo miğdem bulanıyo baya acaba hamile olabilirmiyim çatlıcam meraktan biriniz bişi söleyin neolur:(
  4. Lütfen yardım melekler :(

    Lütfen yardım melekler :(

    Merhaba arkadaşlar, Ben foruma yeni üye oldum, bir çok kişi gibi yardıma ihtiyacım lütfen yardım edin. yaklaşık iki senedir, tanıdığım biri var. adını koyamadığımız bir ilişki var, çünkü bir gelip iki kaçıyordu ve hep beni soğuk olmakla suçluyordu. Ben de onun bir gelip iki gitmelerinden dolayı gerçek duygularımı belli edemiyordum. Ama ne zaman birine ihtiyaç duysak önce birbirimizi arıyoruz....
  5. Lütfen Melekler bana yardım edin

    Lütfen Melekler bana yardım edin

    Melekler bundan sonra her hafta bir meleğimizle röpörtaj yapıp bunu sitemizde yayınlayacağız sizden ricam bana bu konuda yardımcı olmanız ilk hafta kiminle röpörtaj yapayım.yardımlarınızı bekliyorum.Saygılar

Sayfayı Paylaş