gebe
  1. bLack_anqeL

    bLack_anqeL Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    66
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    HayaL KırıkLığının Başkenti

    İŞte benim itiraFım ..qiRn !(:

    Konu, 'İtiraf Ediyorum' kısmında bLack_anqeL tarafından paylaşıldı.

    Ben kçükken ciwciwimi tuwalet deliqine düŞrdm wede hamsTermn üstüne sakSı düşTü !:((=
     
  2. RoCCo

    RoCCo Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.477
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    aaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:S:S civcivin tuvallet ne isi vardı canım:D
     
  3. *şiker*

    *şiker* Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.088
    Beğenilen Mesajlar:
    148
    Ödül Puanları:
    0
    ayyy canııım yaaaa yzık civicive üzüldüm şimdii yaaaa
     
  4. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.221
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
    ay kiyamaaaam :uhu:

    benim en cok sevdigim hayvan civ civ :uhu:

    ama simdi ne ögreniooom :uhu: allah rahmet eylesin :uhu:

    benimde gecen yil, bilinmez nedenlerden baligim öldü... Gerci nedeni belli, acliktan..

    Yem vermeyi unuttuk'ta :utan:
     
İŞte benim itiraFım ..qiRn !(: konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. bende itiraf edeyim bari

    bende itiraf edeyim bari

    bende küçükken ilkokulda iken ders yapmaya arkadaşım Nagihan gile giderdim bir bahçeden geçmek zorunda kalırdım bi ağaç vardı içi oyulmuş ve kuş yumurtaları vardı ben ordan 5,6 tane yumurta çalmıştım evdeki vitrine süs olsun diye bana çok kızdılar kuşun yuvasını bozdun bak seninde yuvan bozulur geri götür koy yerinE dediler ama ben götürürken içinde kuş varmı diye yumurtaları hep kırdım ve...
  2. Benim de bir itirafim olsun.

    Benim de bir itirafim olsun.

    Universitede korudorlarda sigara icmek yasaktir yazan tabelalarin yanindan gecerken sigarami yakiyordum,basimi kaldirmamla bolumden iki tane hocami gormem bir olmustu ve en sevdigim hocam " hep bizden ornek aliyorlar demisti"yanindaki bolum baskanina,o an resmen yerin dibine gecmistim.:hula:
  3. itiraf edeyim bende

    itiraf edeyim bende

    evdeki çokokremi ben kaşıklıyorum. eşimin giymemi istemediği kıyafeti bazen o yokken giyiyorum. kızımın makyaj malzemelerini saklayıp gizlice kullanıyorum. kızım yokken kıyafetlerini giyip kızım eve gelmeden yerine koyuyorum. sabahları bilgisayar bana kalıyor psikoloji sitesine yazıyorum kendimce uydurduğum bir mantı var onu kimse yokken yapıp yiyorum çünkü oğlum kilolu
  4. bende itiraf edeyim çok mu kötüyüm yaa :(

    bende itiraf edeyim çok mu kötüyüm yaa :(

    yine itiraf ediyorum yaa hımm baslım sımdı annem bana suluk almıs ben 7. sınıfa gıdıyorum neyse ama otomatık :D eve bırakmıs benden 4 yas buyuk ablamda acayım derken sen kır benım sulugumun otomatıgını ben ne yaptım ama ablama hedıye gelen sekerlıgı fırlattım kırdım ayy cok kotuyum yaa bırde erkek arkadsımla kavga ettıgımızde suclu ben oluyordum herzman ve o yuzden gızlıden arıyordum ve yanlıs...
  5. İtiraf ediyorum benim aşkım böyle

    İtiraf ediyorum benim aşkım böyle

    İtiraf ediyorum melişlerim hahahah Ben:Aşkım çok mutluyum bugün:D Aşkım:Hayırdır sultanım? Ben:Melekler mekanından +rep kazandım bugün.. Aşkım:O ne hayatım ne işe yarıyo paramı kazandırıyo gün boyu oranın başındasın maaşmı bağladılar sana? Ben:Gülmekten kırıldım tabiii.İtiraf ediyorum benim aşkım da acık odunluk var odun kaba olur ya dal diyelim hahaha yetkililer duyun sesimi +replere para...

Sayfayı Paylaş