Haftaya kadar bekleyip doktora gideceğim cnm olmazsa adet söktürücü de içtim ona rağmen olmadı yani[/QUOTE
Fazla ilac da içme abla Allah korusun varsa bisi olur dikkat et.
Haftaya kadar bekleyip doktora gideceğim cnm olmazsa adet söktürücü de içtim ona rağmen olmadı yani[/QUOTE
Fazla ilac da içme abla Allah korusun varsa bisi olur dikkat et.
Amin abla..Zaten adet olamadım diye ilaçta içemiyorum bekliyorum öyle cnm hakkımızda hayırlısı olsun inş Rabbim benden önce olmayanlara nasip etsin yine bir evladım var buna şükür
Abla naptın test yaptın mı?Zaten adet olamadım diye ilaçta içemiyorum bekliyorum öyle cnm hakkımızda hayırlısı olsun inş Rabbim benden önce olmayanlara nasip etsin yine bir evladım var buna şükür
Yok cnm bekliyorum halaAbla naptın test yaptın mı?
Yeni yaptım böyle çıktı cnmAbla naptın test yaptın mı?
Tek cizgi abla ama adetin de baya gecti bi doktora mı görürsen..Yeni yaptım böyle çıktı cnm
Ekli dosyayı görüntüle 83760
Aslında 2 çizgi var cnm resimden görünmüyorTek cizgi abla ama adetin de baya gecti bi doktora mı görürsen..
Tekrar atsana abla resmî bi hadi insallah.Aslında 2 çizgi var cnm resimden görünmüyor
Böyle çevirdim bide cnmTekrar atsana abla resmî bi hadi insallah.