Yok abla ben göremedim valla ama insallah vardır.Böyle çevirdim bide cnm
Yok abla ben göremedim valla ama insallah vardır.Böyle çevirdim bide cnm
Resimde çok görülmüyor cnm sen n’aptın bu aradaYok abla ben göremedim valla ama insallah vardır.
Valla abla ben bu ayda klimanın kullandım dün de duphastona basladım fakat sabahtan beri asırı bi bas dönmesi mide bulantısı terleme ishal var yatıyorum kalktığım an basım dönüyor gecmezse aksam acile gidecem gebelik yonunden ümidim yok abla bu ayda.Bunuda sabah yaptım cnm
Hayırlısı olsun cnm çok stres yapma en büyük etken oValla abla ben bu ayda klimanın kullandım dün de duphastona basladım fakat sabahtan beri asırı bi bas dönmesi mide bulantısı terleme ishal var yatıyorum kalktığım an basım dönüyor gecmezse aksam acile gidecem gebelik yonunden ümidim yok abla bu ayda.
Ya stres sadece bebek kaynaklı deqil ki abla esimin ailesi ile bazı sıkıntılar yasıyoruz onun derdinden sıkıntısından inan bazen bebeği bile unutuyorum bazende ben unutmaya calıssam da gözüme sokuyorlar 19gün var evlilik yıl dönümüme bir sene bitip ikiye baslıcaz insallah en kısa zamanda sonuc alırım. Esimin sigortası yok ve bebek tedavisi cok masraflı bu da bizi zorluyor tabi lafı sözü oluyor hersey strese itiyor kendim de umursamaz bi insan değilim cok sıkıntı ediyorum olanlara ama hayırlısı bu ay tm 14.gün sabah uyandığımdan gece yatana kadar süren bi kasık ağrım vardı özellikle sag tarafta ama bazı sıkıntılı durumlardan dolayı birlikte olamadık eşimle belki de o yüzden hiç ümidim yok bu ay.Hayırlısı olsun cnm çok stres yapma en büyük etken o
Öncesinde birliktelik olmuşsa yinede şans var cnmYa stres sadece bebek kaynaklı deqil ki abla esimin ailesi ile bazı sıkıntılar yasıyoruz onun derdinden sıkıntısından inan bazen bebeği bile unutuyorum bazende ben unutmaya calıssam da gözüme sokuyorlar 19gün var evlilik yıl dönümüme bir sene bitip ikiye baslıcaz insallah en kısa zamanda sonuc alırım. Esimin sigortası yok ve bebek tedavisi cok masraflı bu da bizi zorluyor tabi lafı sözü oluyor hersey strese itiyor kendim de umursamaz bi insan değilim cok sıkıntı ediyorum olanlara ama hayırlısı bu ay tm 14.gün sabah uyandığımdan gece yatana kadar süren bi kasık ağrım vardı özellikle sag tarafta ama bazı sıkıntılı durumlardan dolayı birlikte olamadık eşimle belki de o yüzden hiç ümidim yok bu ay.
Normalde hergün olur abla öncesi günlerde ve hemen sonrası günde oldu cok nadir böle olmadıgı iki günü buldugum falan.Öncesinde birliktelik olmuşsa yinede şans var cnm
O zaman bir Umut var cnmNormalde hergün olur abla öncesi günlerde ve hemen sonrası günde oldu cok nadir böle olmadıgı iki günü buldugum falan.
Ay abla bıgün baygınlık getirdimacile gittik gebelik doktor duphastonayan etkisi donanmış dedi istersen bir ay ara ver iki ay daha kullan istersen de içmeye başlayalım dedi napıcam hiç bilmiyorum sen naptın?O zaman bir Umut var cnm