gebe

emla krem kullanıcı yorum

Konu, 'Vücut Bakımı' kısmında dilek86 tarafından paylaşıldı.

  1. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    ya arkadaşlar bende bugün sağlıkocağına yazdırdım fakat sigorta karşılamıyor bir uzman Dr yazması gerektiğini söylediler eczanede bende 28.70 vererek aldım inş işime yararda param boşa gitmez keşke sigorta karşılasa 5.00 falan gelirdi alması daha kolay olurdu herkez için..
     
  2. panjea

    panjea Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    izmir
    bende emla kullanıyorum,hayatım değişti canım çok acıyordu ama şimdi çok rahatım.verdiğiniz paraya değiyor canım merak etme=)
     
  3. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    emla jrem

    1 hafta sora dugunum war we cok sıkıntı icindetim gidip eczaneden aldım kullandım we beklıyorum umarım gercekten işe yarar ;((
     
  4. Misafir Erkek

    Misafir Erkek Forum Okuru

    ....

    1 hafta öncedenmi sürdün :D
    kızlar bu sinir uzamındaki hedef blokörleri kapladığı için his duyunuzu azaltır belirli bir süre sonra cinsel ilişkiden tam randıman alamazsınız söylemiş olayım...
     
  5. aysegül87

    aysegül87 Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.038
    Beğenilen Mesajlar:
    64
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Almanya-Köln
    bende kullandim dövme yaptirirkene ve hic bi aci his ettmedim
     
  6. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    ya aslında cok duydum emlanın bıkını bolgesıne yapılmasını sımdı alıp denıycem ama cokta korkuyorum
     
  7. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    Dün Kullandım ve okadar memnunumki bilgileriniz için tesekkurlerr..
     
  8. ELAMMA

    ELAMMA Forum Okuru

    Karşılamıyor

    Merhaba hayati tehlike taşımadığı için 2010 yılında kaldırılmış artık emla kremi karşılamıyor
     
  9. ÖZGR

    ÖZGR Forum Okuru

    Merhaba arkadaşlar sizinyorumlarınızı okuyunca bende almaya karar verdim daha elime gçmedi ama uygulayınca memnunn kalacağımı umuyorum inşallah umduğum gibi olur :D
     
  10. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    arkadaşlar bu emla kremin fiyatı ne kadar ve reçetesiz alabilirmiyim?
     
  11. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    ben 15 yaşındayım bu kremi kullanmam doğru olurmu fakat ihtiyacım var doktoroda gidemiyorum utancımdan ve kremin fiyatı ne kadar ? reçetesiz alına bilirmi?
     
  12. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Tabi alabilirsin ben daha dün aldım ama fiatı biraz pahalı söylenen yorumların hepsi olumlu olunca dayanamadım aldım şimdide denicem fiatı 55 tl
     
  13. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    bende daha yeni kullanıcam acaba nasıl bir etkisi olucak :)
     
  14. siteyra21

    siteyra21 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
     
  15. siteyra21

    siteyra21 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Elma kiremi işe yariyormu acaba
     
emla krem kullanıcı yorum konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Kızlarr emla epılasyon kremi

    Kızlarr emla epılasyon kremi

    epılasyon emla epilasyon emla epilasyon kremi kremi slmkızlar duydum kı acısısz epılasyon varmıss ahh sırf acıdıgı ıcın jıletle alıyordum neysee duydum ve aldım eskıden ssk karsılıyomus artık karsılamıyor neyse canım acımasında :D 28 tl verdım yarın bı aksılık cıkmassa denıcem deneyenınız varmııı ?
  2. Minoksidil Kullanıcı Yorumları

    Minoksidil Kullanıcı Yorumları

    minoksidil kullananlar şampuan fiyatı kullanımı kullanıcı yorumları sakal iran yorumları ve dahası burada arkadaşlar Günümüzde saç dökülmelerine karşı, etkili çözüm yapan bir çok ürün var Melek'lerim. Bunlardan biri de Saç dökülmesine çözüm: Minoxil Forte spreyidir ve şampuan gibi diğer ürünleridir arkadaşlarım. Geçirdiğim bir rahatsızlıktan ötürü, tüm saçlarımı kaybettim. Bir çok doktora...
  3. Emla krem kullananlar bilgi lütfen

    Emla krem kullananlar bilgi lütfen

    Arkadaşlarım bu EMLA diyer bir krem var kullanmışsınız dır diy e soruyorum bunu ağda öncesi sürdüğünüz zaman acı olumuyor diye söylüyorlar. Kullananlardan kullanım ile ilgili bilgi vermesini rica ediyorum ya teşekkürler. Bende kulanmak istiyorum ama güvenemiyorum ne diyorsunuz ?
  4. Emla krem nedir?Emla krem nerelerde kullanılır?

    Emla krem nedir?Emla krem nerelerde kullanılır?

    bu konu;emla krem nedir,emla krem zararlımıdır hakkında bilgiler vermektedir Emla kremi bilmeyen hatun yoktur diye düşünüyorum.Özelliklede lazer epilasyona giden bayanlar bu kremi çok iyi bilir.Emla krem anlayacağınız dilden söylemek gerekirse,lokal anesteziktir.Sürülen bölgeyi uyuşturarak acı hissini ortadan kaldırıyor.. Rahmetli dayıcım böbrek hastasıydı ve diyalize gitmeden önce bu kremi...
  5. Xenforo kullanıcı avatarı yüklenmiyor ?

    Xenforo kullanıcı avatarı yüklenmiyor ?

    Xenforo avatar yükleme sorunu avatar yüklenmiyor ? Kullanımının yanı sıra getirdiği yeni yeniliklerle artık forum siteleri mybb ve benzeri forum scriptlerinden inanılmaz derecede dönüş var xenforo scriptine. Özellikle işlemler baya bi sancılı oluyor bunu sizlere belirteyim arkadaşlarım. Sizler herşeyi tamamladığınız halde avatar yüklemeye çalışıyorsunuz ve avatarı yükleyip boş resim...

Sayfayı Paylaş