Uzman SühaN
Administrator
Her mens gecikmesi gebelik değil.Mevsim dönüşleri , stres,kist,miyom gibi durumlarda gecikmeye yol açabilir. Pazartesi test yapın sonuca göre hekime görünün.
Merhaba kizlar benimde bi sorum olucak size ben dogum kontrol ilaci kullaniorm bu ayin 14 unde beklenen adet yerine sadece 1 gun suren cok az olan pembe renkte kanamam oldu ve bittu hatta sasirdim ilacimi iciyimmi devam ediyimmi diye.. ogundur kasiklarimda agri belime vuruyor acayip bi akintim var gunde 2-3 kere camasirimi degistiriorum. Bunlari yasarken bide ustune goguslerimin ikisindede agri basladi cok hassaslasti surekli uyku halim ve agzimda aci bi tat geceleri mide yanmasi vs.. pzrtesi kan aldirdim sonuc 0.100 cikti benim 3 yasinda bi oglum var zaten 2. Bi cocugu dusunmuyorduk.. ama hala devam ediyor bu belirtiler ve goguslerimde dolgunlasma olmaya basladi. Benim ogluma 15 gun gecikmistim kan verdigimde 10.50 cikmisti doktor gebelik varla yok arasi demsti yani gec dollenmeydi acaba bundada ayni sekilde olabilirmi? Hala hap kullaniyorum o yuzden endise duyuyorum eger hamileysem zarar verir diye yardimci olurmusunuz lutfen ...
Yarin gebelik testi alip yapicam bu kasigimdaki agri belime belime vuruyor akinti desen asiri derecede gosguslerimin ikisindede beze varmis gbi ele geliyor esim bile degisimin farkinda ve geceleri mide yanmasi oluyor bakalim yarin belli olur sanirim... ben ogluma hamile kaldigimda ayni boyle belirtiler olmustu 10 gun gecikmemin ardindan test yapmistim 2. Cizgi cok silikti 15. Gun kan aldirdim 10.50 cikti doktor sınırda tam bi gebelik diyemeyiz demisti ama suanda 3 yasinda pasam