N
niad;(
Forum Okuru
Merhaba arkdaslar benim gunumde 4 gun gecti test yaptirdim negatif cikti sonuc 0.05 ve kasiklarim cok agriyor sizce hamile olabilirmiyim.....

aarkadaşlar regl dönemini 2 gün geçe eşimle ilişkiye girdik hafif pembemsi akıntı geldi sonra 2. gün tekrar yaptık yine aynı geldi adet olacağım zannettim ama olmadı bu gün 5. gün gecikiyorum test yaptım negatiff çıktıı sizce varmıdır melekk