Uzman SühaN
Administrator
Merhaba gecikmeniz yok testi erken yapmışsınız.Gecikmeniz en az 3 günlük olursa test yapın.
amin inşallah rabbim tez zamanda nasip etsin bekleyen herkese Allah yardımcınız olsun.benimde altı yıl olucak evliliğime bir dusuk ve biri de gelişmedi bebek görülmedi kalp atışı duyulmadi maalesef kan pıhtılaşması var üçüncü tüp bebek denemem de negatif ne yapacağımı şaşırmış durumdayım Allah isteyen herkese en kısa zamanda hayırlı sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin kimsenin umutlarını emeklerini boşa çıkarmasın kimsenin kucağını boş bırakmasın kimsenin evinden çocuğu eksik etmesin inşaallah.