gebe
  1. elamelek

    elamelek Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    3

    arkadaşlar derdımee bir çaree :(

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında elamelek tarafından paylaşıldı.

    ARKADAŞLAR SEVDIGIM BİRİ VAR AMA EVLENMEK ZORUNDA OLDUGUM BAŞKA BIRI VAR BENIM ONLA EVLENMEM GEREKIYOR CUNKÜ BENI AİLEMLE VE SEWDIGIM KİŞİNİN HAYATI İLE TEHDIT EDIYOR BU KISIYI 4 YILLDAN BERI TANIYORUM AMA ARTIK ONU SEVMIYORUM BENIMM SEVDIGIM BAŞKA ÇÜNKÜÜ NE YAPACAGIMMM :( :( :uhu: :uhu:
     
  2. gizi

    gizi Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    108
    Beğenilen Mesajlar:
    23
    Ödül Puanları:
    28
    canım evlilik öyle zorla yapılcak bişi değilki bütün yaşamın söz konusu. evlenelip bitmiyo ki eş çok öenmli ananda babanda kardeşinde en yakın arkadaşında yeri geliyo o oluyo heleki aklın başkasındaysa o adamla evlenilirmi. dağ başında değiliz dicem ama biliyorum içinden neler gecireceksin ama sen bu konuyu büyüklerinle herkesle konuş istemediğini belirt eminin onlar bir care bulacaklardır. inşallah herşey yoluna girer. gelişmeleride yaz olur mu :D
     
  3. elamelek

    elamelek Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    olmaz tabikkii ama canımm onun gözü dönmus gecen bızım eve geldıı bastı resmenn hemde pompalı tufekleee geldiii cok kotu seylerr olduu ama ben onu sevmıyorumm başkası warrrr aklımdaa vee onuu kaybettımmmmm :(
     
  4. HaLLoWeeN*

    HaLLoWeeN* Forum Okuru

    buraya yazıcağına polise başvursan daha iyi olmazmı.başkasını sevmesen bile sevmediğin bi insanla evlenemezsin.
     
  5. sedaaa

    sedaaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    sevdiğin birisi varsa tabi ki evlenme istemee bir evlilik yürümez ki evlilik meselesi şakaya gelmez bir ömür hayatını sürüreceğin insan sonuçta yani istediğin kişi olmalı.tehdit durumu da ayrı bir suç zaten polise başvurmaı öneririm.
     
arkadaşlar derdımee bir çaree :( konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Bir Arkadaşıyla Başı Dertteyse

    Bir Arkadaşıyla Başı Dertteyse

    Bir Arkadaşıyla Başı DertteDoç. Dr. Nilüfer Darıca Hacettepe Üniversitesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü Öğretim Üyesi Bir insanın herhangi bir olaya ya da bireye karsı geliştirdiği tutumlar, onun kişiliği doğrultusunda şekillenir. Kişilik ise insanı başkalarından ayıran tutum ve davranış örüntülerini içeren tüm ruhsal özelliklerden oluşur. Diğer bir deyişle, bir insanın tüm İlgilerini,...
  2. Bu Bir Anne Arkadaşlar!!

    Bu Bir Anne Arkadaşlar!!

    İzmİt Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi’ne başvuran F.S. (21) isimli kadın “Benim karnımda ur var” diyerek muayene olmak istedi. Doktorun kan tahlili ve film çekimi istediği F.S., bir süre sonra hastane laboratuvarının tuvaletine girdi. Burada doğum yapan F.S., bebeğini öldürdükten sonra poşete koyarak çöpe attı. Hastane personeli tarafından olayın fark edilmesi üzerine, Ali Kahya...
  3. Bu kazaklar bir harikalar arkadaşlar

    Bu kazaklar bir harikalar arkadaşlar

    Merhabalar degerli misafirimiz, sitemizde toplu bir temizlik yapmak zorunda kaldik. Su anda gormek istediginiz konuyu maalesef sizlere sunamiyoruz. ilgili sayfamizin google siralamalarindan dusmesi icin gerekli algoritmik degerleri sitemize verdik. Verdigimiz rahatsizlik icin sizlerden ozur dileriz. Dilerseniz yukaridan sitemizin logosuna tiklayarak anasayfamiza gidebilir, Ya da ust sag...
  4. arkadaşlar bir sorunum var :(((((

    arkadaşlar bir sorunum var :(((((

    eşim benimle ikinci evliliğini yaptı.biz evlenmeden 2 yıl önce boşanmış ve kendine yeni bir ev açmıştı.bütün eşyalarını yeniden almıştı.biz evlenince doğal olarak hepsini yeni aldığı için bu evde oturduk.eşimin zevki çok iyidir ama başta yeni nasılolsa diye önemsememiştim.şimdi durum değşti.başkalarının evine gidip gelince imreniyorum.benim zevkime göre değil eşyalarım tamam güzel ama o evi...
  5. Facebookta Bir Arkadaşınızın Arkadaş Listesini Nasıl Göreceksiniz ?

    Facebookta Bir Arkadaşınızın Arkadaş Listesini Nasıl Göreceksiniz ?

    Facebookta Arkadaş Listesini Görme Facebookta Gizlenen Arkadaş Listesini Görme 2012 Sevgili melekler, az önce paylaştığımız facebookta arkadaş filtreleme konumuzun ardından bu sayfada da Facebookta Gizlenen Arkadaş Listesini Görme 2012 bilgilerini sizlerle paylaşıyoruz... Facebook hesabı olan bir arkadaşınızın arkadaş listesini görmek istiyorsunuz. Fakat arkadaş listesinin sadece...

Sayfayı Paylaş