gebe
  1. god is love

    god is love Üye Üye

    Kayıt:
    31 Aralık 2012
    Mesajlar:
    43
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    8

    arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var yazın banaa

    Konu, 'Nasıl Zayıflarım ?' kısmında god is love tarafından paylaşıldı.

    benim kilo sorunum var daha 19 yaşındaym ama veremiyorum bi türlü şu beşi bi yerde çay zararı mı ondan denesem mi bilemedim fikirleriniz önemli benim için yazın bana lütfeeen :(
     
    MaWiM bunu beğendi.
  2. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.184
    Beğenilen Mesajlar:
    2.224
    Ödül Puanları:
    113
    Öncelikle düzenli bir şekilde beslenip yürüyüş ve sporla birlikte diyet uygulayabilirsin. Özellikle yürüyüş kilo sorunu olanlara çok iyi geliyor. Çevremde bulunan birçok kişi düzenli bir yürüyüşle inanılmaz kilo verdi ben bizzat şahit oldum:)
     
    god is love bunu beğendi.
  3. god is love

    god is love Üye Üye

    Kayıt:
    31 Aralık 2012
    Mesajlar:
    43
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    8
    teşekkür ederiim :) çalıştığım için pek yapamıyorum düzenli şekilde bu çayı denesem mi diye düşündüm açıkcası :)
     
  4. TİTAN

    TİTAN *Melekler Mekanı*

    Kayıt:
    21 Eylül 2012
    Mesajlar:
    14.192
    Beğenilen Mesajlar:
    2.685
    Ödül Puanları:
    113
    Sadece çayla bu iş olmaz love. Mawimin de dediği gibi düzenli spor ve beslenme alışkanlıklarını değiştirmen şart..
     
  5. smiley

    smiley Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    1.545
    Beğenilen Mesajlar:
    925
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Eskisehir
    canim ilk kez duyuyorum ama bol su tüketip mesela ise yürüyerek gitsen harekette etmis olurusn ....
     
  6. duygu.006

    duygu.006 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    SLM BENDE KULLANDIM BEŞİ BİR ARADA ÇAY GERÇEKTEN ÇOK FAYDALI MASA BAŞI OTURANLAR İÇİN İSTERSEN SİTEDEN SİPARİŞ VEREBİLİRSİN BNM ALDGM SİTEYİ VERİYİM SANA matecayi.net
     
  7. maria hernandes

    maria hernandes Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    selam. ben de bir ara kullandım o tarz çaylar. ama genelde sadece sindirim sistemini biraz rahatlatıyor o kadar. pek bir fayda sağlamıyor. boğazı tutmadan, spor yapmadan olmuyor.
    - - - Updated - - -

    selam. ben de bir ara kullandım o tarz çaylar. ama genelde sadece sindirim sistemini biraz rahatlatıyor o kadar. pek bir fayda sağlamıyor. boğazı tutmadan, spor yapmadan olmuyor.
     
arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var yazın banaa konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var yoksa deliricem

    arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var yoksa deliricem

    benim derdim iş yerimle ocak ayından beri burdayım ama sanırım artık dayanamıyorum. yaptıkları her şeye dayanıyodum ama artık kaldıramaz oldum sürekli hiç bir şey yokken her heyi sorun etmeye başladılar.öle hakaret ediyolar ki ne hayvanlığım ne görgüsüzlüğüm hiç bir şey kalmıyo söylemedikleri.sus kafana yumruk atarım konuşma ukala görgüsüz daha neler neler ama artık çekemiyorum ne zaman...
  2. arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var :(

    arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var :(

    selma ergeç saç rengi ben beyaz tenliyim..ve saçlarım koyu kahve ana rengi....fakat değişiklik istiyorum...çok sıkıldım..röfle yaptırmak istiyorum fakat beyaz tenli olduğum için arkadaşlarım solgun olursun diyor...ama röfleyi yada ışıltıyı çok seviyorum.. gözlerim ela tenim beyaz..hangi renk bana yakışır sizce?
  3. Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var

    Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var

    Adet olamıyorum geçenlerde gebelik testii yaptım negatif çıktı neden olmuyorum lütfen yardımcı olun çıldırıcam yoksa
  4. Arkadaşlar Yardımınıza İhtiyacım Var. Durum Ciddi...

    Arkadaşlar Yardımınıza İhtiyacım Var. Durum Ciddi...

    Öncelikle herkese iyi geceler demek istiyorum. Bu konuyu bu foruma açıp açmamak hakkında çok ikilemde kaldım ama, ikilemde kaldıkça da bir çözüm üretemedim. Açıkçası da sizden başka yardım edebilecek biride çevremde maalesef ki yok. O yüzden bir erkek olarak forumunuza üye olup derdimi sizlerle paylaşma ihtiyacı hissettim. Konuyu iyi kötü tahmin etmişsinizdir belki. Ve bir çok arkadaş...
  5. Yardımınıza ihtiyacım var

    Yardımınıza ihtiyacım var

    merhaba. ben erkek arkadaşımın evinde kaldım ve banyo yaparken onun cinsel bölgesini temizlediği jiletle kendi cinsel bölgemi temizledim farketmeden. Acaba hamile kalma şansım var mı?

Sayfayı Paylaş