çatlama iğnesi sonra kasık ağrısı ve gebelik belirtileri hakkında bilgi istiyom

Konu, 'gebelik belirtileri' kısmında cadet tarafından paylaşıldı.

  1. gebelik belirtileri

    çatlatma iğnesinden sonra Hamilelik belirtileri çatlatma iğnesi sonrası gebelik belirtileri iğnesinden sonra kasık ağrısı Gebelik bunlardır çatlama testi
    arkadaşlar adetime daha 2gün var bende Gebelik belirtileri var acaba böyle bişey olurmu çünki geçen ay klomen ve çatlatma iğnesi oldum:m.c:
    [​IMG]
  2. Cevap: gebelik belirtileri

    Olabilir tabikide, bir kan testi yaptırsana cadet.. Nisan ayında bende o yollardan geçtin aşılamadan 15 gün sonra test istedi dr. um
  3. kızlar bırınız bana mesaj atsın yawww kendımı yalnız hıssettım..
  4. mrb bende yeni katıldım bazı şikayetler bende de var regl günüm geçti bel ağrısı mide bulantısı baş dönmesi yağlı yemeklere karşı tiksinti duyuyorum ara ara kasık bölgeme bıçak saplanır gibi hafif bi sancı giriyo bide hiç uykumu alamıyorum bide en önemlisi aşırı sinir ve duygusallık var sizce bunların sebebi düşündüğüm şey olabilir mi?
  5. olabilir canım inşallah olur:)
  6. Hamılemıyım

    ıkı uc gundur arkadaslar gogus ucu sızlama ve gogus agrıları var artı dolgunluk var hamılemıyım sızce benı yalnız bırakmayın sızc hamılelık belırtısımıdır rglıme cok var daha
  7. asi yağmur

    bende de sık ıdrara çıkma sabahları bulantı göğüsde şişme karın atında dolgunluk var siz hamile olabilirmiyim adetime 8 gün var
  8. asi yağmur

    çocuğu olan kadın annedir
  9. selam arkadaşlar yenı üye oldum çok arkadaş istiorum şimdıden herkeze merhaba arkadaşlar bende Bebek sahıbı olmak istıyorum adet agrısına benzer agrılarım var kasıklarımda agrı var ve iştihamın çok artı adet öncesı sendermumu aceba hamıle kalan yada hamıle arkadaşlar hepınızden bilgi rica edıyorum her konuda :) sevgiler
  10. Bebek

    mrb ben de yeni katıldım ben bu ayın 9 da aşılama oldum çok ümitlenmiştim benim ağrım oldu iştahım arttı aama kan testti yaptım negatif çıktı böyle şeylerde umutlanmmak gerekir sonu yıkım oluyor

Sayfayı Paylaş

Meleklermekani.Com misafirleri bu sayfayı şunları arayarak geldiler :

  1. yumurta çatlama belirtileri

    ,
  2. çatlatma iğnesinden sonra hamilelik belirtileri

    ,
  3. çatlatma iğnesinden sonra kasık ağrısı

    ,
  4. yumurta çatlamasının belirtileri,
  5. çatlatma iğnesiyle hamile kalanlar,
  6. çatlatma iğnesinden sonra,
  7. çatlatma iğnesi sonrası kasık ağrısı,
  8. hamilelik belirtileri kasık ağrısı,
  9. çatlatma iğnesinden sonra gebelik belirtileri,
  10. çatlatma iğnesi sonrası,
  11. çatlama iğnesi,
  12. çatlatma iğnesinden sonra kasık ağrısı kaç gün sürer,
  13. çatlatma iğnesi adet gecikmesi yaparmı,
  14. Yumurta çatlaması belirtileri,
  15. yumurta çatlatma iğnesi adet gecikmesi yaparmı