T
taze gelin
Forum Okuru
Bnimde hastaligimdan 4 gun gecti kan testi yaptirdim negatifmiş 🙁
Normalde doğum kontrol ilacı bu ama hormonlara bağlı durumlarda düzensizliklerde de verilen bir ilaç. Ama yan etkilerinden cinsel isteksizlik ve kuruluk yaptığını duymuş ve okumuştum.Merhaba 28 aralik regli oldum ve ocak 25 tekrar olmam gerekiyodu olmadim bu adet duzensizligi 3 aydir oluyo persembe gunu doktora gittim ultrasyonla bakti birsey yok dedi test yapti 2.45 cikti negatif yasmin ilac verdi iki ay kullan dedi adetimi bakliyorum ilaca baslamak cin ama hala olmadim