K
Kayıtsız Üye
Forum Okuru
bende 6 aylık evliyim ve bebegım olmasını cok ıstıyorm 10 gunum gectı 3. gun ve dun test yaptım negatif cıktı ama hamıle oldugumu hıssedıyorum yorgunluk bas agrısı ve mıde bulantım var yardımcı olurmusunz
----->>>>Kızlar ilişki sonrası 3 gün sonra adete benzer bi kanama oldu bunun üstünden 25 gün gcti ve tüm belirtiler var sureklı mıde bulantısı kasıklarda ağrı bel agrısı bugun evde test yaptım ancak sonuc negatif ama belirtilrr devam ediyor sizce durum nedir?????acil cevap🙁((((((Ben varim canimmm...Hamileyken kullandigim hapin etkisinden dolayi adet olmusum..Diger ay erken test yaptigimda hamile oldugum cikti. Dr ilk gittigimde bebegim normal haftasindan buyuk oldugu ve adet olmadan once hamile kaldigim uzerine 1 ay daha adet oldugum cikmisti.